5/5 - (2 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل ملکی قم را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای ملکی برتر قم، انتخاب بهترین وکیل ملکی قم را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص قم باز شود. ما در این مقاله به معرفی 5 وکیل ملکی برتر قم می‌پردازیم.

1) مهدی رضازاده

مهدی رضازاده، وکیل پایه یک دادگستری قم و مشاورحقوقی، از وکلای قوه قضائیه قم، با 17سال سابقه وکالت در تمام امور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی، یکی از وکلای ملکی قم می‌توان معرفی کرد. با انتخاب وکیل رضازاده، برای دعاوی حقوقی می‌توان تاثیر مثبتی در روند و مسیر قانونی پرونده داشت. وی در مدت فعالیت حقوقی خود توانسته با پشتکار در رسیدگی به پرونده‌های موکلین، برخورد و رفتار حرفه‌ای و مناسب با موکلین، فن بیان و نفوذ کلام، ایشان را جز وکیل ملکی حرفه‌ای قم و مسئولیت پذیر قرار می‌دهد.

حوزه فعالیت وکیل رضازاده در دعاوی ملکی عبارتست از:

  • پرونده‌های ملکی مانند: (اراضی موات، اراضی ملی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

برای اعطای وکالت به مهدی رضازاده، برترین وکیل‌ ملکی قم، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قم، میدان سعیدی، خیابان هفتم تیر، کوچه اول، ساختمان پزشکان میلاد، طبقه زیرزمین، واحد 2
  • تلفن همراه: 09123536467
  • حضور در دفتر با وقت قبلی و هماهنگی

معصومه قلندری - وکیل ملکی قم
معصومه قلندری – وکیل ملکی قم

2) معصومه قلندری

معصومه قلندری، وکیل پایه یک دادگستری قم و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه وکالت در انواع دعاوی خانواده، حقوقی و کیفری می باشند. وکیل قلندری مشاور حقوقی خبره و یکی از وکلای ملکی متخصص قم هستند که به دلیل تعامل و هم فکری با موکلین و رسیدگی دلسوزانه به پرونده ایشان به عنوان بهترین وکیل در قم شناخته شده است.

شهروندان قم  می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل قلندری در امور حقوقی زیر اعطای وکالت نمایند:

  1. دعاوی حقوقی مانند (اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی بانکی، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  2. دعاوی ملکی من الجمله: (اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، …)
  3. قبول وکالت در امور مرتبط با قراردادها (تنظیم انواع قراردادها، مطالبه وجه قرارداد، الزام به انجام تعهد، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی،

برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی به معصومه قلندری، بهترین وکیل‌ قم، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قم، میدان سعیدی، بلوار نیروی هوایی، بین کوچه 1 و 3، ساختمان یلدا، طبقه۵، واحد۱
  • تلفن همراه: ۰۹۱۲۸۵۱۶۶۹۶
  • حضور در دفتر با رزرو وقت قبلی و هماهنگی

 

3) نفیسه جباری‌تیمورآبادی

نفیسه جباری، وکیل پایه یک دادگستری قم و مشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 26192 که از کانون وکلای دادگستری در سال 1394 دریافت کرده است. خانم جباری، با اخلاق موکل پسند، پایبندی به قانون و زمان، راز دار بودن نسبت به پرونده توانسته مقام خود را ارتقا داده و در زمره بهترین وکلای قم قرار بگیرد. ایشان پرونده‌های بسیاری را در این 7 سال سابقه وکالتی خویش به نتیجه مثبت رسانده که این نتیجه باعث رضایت مشتری می‌شود.

  • آدرس: قم، ۴۵متری صدوق، بین کوچه۱و۳، پلاک۷۵
  • تلفن همراه: 09122537081

 

4) حامد منفرد

حامد منفرد، وکیل قم و مشاور حقوقی، با بیش از 13سال تجربه در امر وکالت، دارای پروانه از مرکز وکلای قوه قضائیه، یکی از وکلای کارکشته قم می‌باشد. ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات حقوقی، پیگیری و انجام صدها پرونده موفق، پرونده‌های منجر به نتیجه مطلوب موکل، رضایتمندی هموطنان عزیز از افتخارات ایشان بوده است. وکیل منفرد، به عنوان یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی ملکی، به شهروندان قم می‌باشد.

برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی با حامد منفرد، بهترین وکیل‌ ملکی قم، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قم، خیابان19دی(باجک1)، نبش کوچه31، ساختمان آقایی، طبقه 2، واحد2
  • تلفن همراه:  09127583978

 

5) اعظم حاتمی ورزنه

اعظم حاتمی ورزنه، وکیل پایه یک دادگستری قم و مشاور حقوقی، دارای چند سال سابقه درخشان وکالت و دارای خدماتی مانند مشاوره حضوری و غیر حضوری، اخذ پرونده، قرارداد، دارای شماره پروانه 18359 از کانون وکلای دادگستری قم و کارشناس حقوق می‌باشد.

  • آدرس: قم، میدان مطهری، نبش خودپردازبانک رفاه، طبقه فوقانی انجمن صنفی کامیونداران
  • تلفن همراه:09127482547

 

6)مجتبی سبحانی

مجتبی سبحانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قم، دارای شماره پروانه 1777است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و با هزینه می‌باشد. آقای سبحانی در زمینه دعاوی خانوادگی، کیفری و حقوقی دارای پرونده‌های زیادی است که با توانایی خود در زمینه وکالت و سخن وری توانسته آن پرونده‌ها را به نتیجه مثبت برساند و رضایت موکلین را بدست بیاورد. به دلیل فن بیان شیوا و رسا و آشنایی کامل وی با قوانین حقوقی و راه‌های کوتاه کردن مسیر پرونده می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شهرقم معرفی کرد.

  • آدرس: قم، 45 متری صدوق، 55متری فردوسی، نبش خیابان شهید حسن‌پور، ساختمان شفق، طبقه دوم
  • تلفن همراه: 09122515185

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی در قم – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل ملکی قم یاری کنیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *