5/5 - (2 امتیاز)

 وکیلی که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد وکیل ملکی گفته می‌شود. دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه‌ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می‌شوند. اموال غیر منقول به اموالی اطلاق می‌شود که امکان جابجایی و نقل مکان نداشته و در یک تقسیم بندی شامل املاک و اراضی می‌باشند و در تقسیم بندی دیگر می‌توان اراضی را به اراضی داخل محدوده شهری و خارج محدوده شهری تقسیم بندی و در تقسیم دیگری املاک را به املاک تجاری و مسکونی تجزیه می‌کنند لذا دعاوی مختلفی در رابطه با تقسیم فوق مطرح می‌شود تمام این دعاوی در حوزه کاری وکیل ملکی یزد است.

دعاوی ملکی در یزد در هنگام نقض یا عدم رعایت هر گونه قانون ثبت املاک و اراضی رخ خواهد داد. برای مثال از جمله دعاوی ملکی می‌توان به دعاوی ابطال سند رسمی، ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت، ابطال عملیات اجرایی ثبت و … اشاره کرد. مشاوره با یک کارشناس و مشاوره حقوقی، راه حلی بسیار کم هزینه در مقابل ضرر احتمالی است، دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکیل یزد این مزیت را دارد که شما با خیال آسوده برای امور حقوقی خود در زمینه املاک، اقدام کنید. همچنین با آگاهی بیشتر از این مسائل حقوقی می‌توانید از ضررهای احتمالی یا کلاهبرداری‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود مصون بمانید.

 

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل ملکی یزد را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل ملکی در یزد چیست؟ مشخصات فردی گزیده 10 وکیل یزد، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل یزد، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) حامد اولیا

حامد اولیا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی یزد، کارشناس ارشد حقوق خصوصی است. دارای 9 سال سابقه درخشان وکالت می‌باشد که در این مدت پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی وثبتی به وی واگذار شده است که بیشتر پرونده‌های وی در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین با توجه به سابقه وی در دعاوی ملکی می‌توان وی را در زمره بهترین وکیل ملکی یزد جای داد. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 45910 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس:  یزد، بلوار طالقانی، جنب بانک صادرات، مجتمع گلستان، واحد۲۰۳
  • شماره تماس: 09162604096

 

2) مریم شایق

مریم شایق، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای یزد،کارشناس ارشد حقوق خصوصی و دارای 8سال سابقه درخشان در زمینه وکالت و مشاوره می‌باشد که براساس آگاهی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی مختلف به نتیجه عالی و مورد تایید موکل برساند. از جمله خدمات وکالتی خانم شایق می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های ایشان با تعیین وقت قبلی است دعاوی ملکی( شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه) از دعاویی است که توسط خانم شایق قبول وکالت شده و با پشتکار، سخنوری و اخلاق پسندیده خویش توانسته به نتیجه دلخواه موکل برساند.

  • آدرس:  یزد، میدان مهدیه، ابتدای بلوار منتظر قائم ،  جنب برنج عیاران، طبقه فوقانی مبل آس
  • شماره تماس: 09122026205

 

3) هادی بزرگ

هادی بزرگ، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی یزد، کارشناس ارشد حقوق خصوصی است. دارای چند سال سابقه درخشان وکالت  که در این مدت پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی وثبتی به وی واگذار شده است که بیشتر پرونده‌های وی در زمینه دعاوی ملکی است بنابراین با توجه به سابقه وی در دعاوی ملکی می‌توان وی را در زمره بهترین وکیل ملکی یزد جای داد. از خدمات وکالتی آقای هادی بزرگ به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم دادخواست و شکواییه، مشاوره حضوری و غیرحضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت و هزینه می‌باشد.

  • آدرس:  یزد، میدان باهنر،ابتدای بلوار پاکنژاد
  • شماره تماس: 09155037552

 

4) علی کریم بخشش

علی کریم بخشش، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای یزد، و دارای 9 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت و مشاوره می‌باشد که براساس آگاهی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی مختلف به نتیجه عالی و مورد تایید موکل برساند. از جمله خدمات وکالتی آقای کریم بخشش می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های ایشان با تعیین وقت قبلی استدعاوی ملکی( شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه) از دعاویی است که توسط آقای کریم بخشش قبول وکالت شده و با پشتکار، سخنوری و اخلاق پسندیده خویش توانسته به نتیجه دلخواه موکل برساند که این نتیجه رضایت باعث شده آقای کریم بخشش جزئی از بهترین وکلای یزد محسوب شود. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 45290 که در سال 1392 از سوی کانون وکلای دادگستری یزد صادر شده است، می‌باشد.

  • آدرس:  یزد، چهارراه مهدیه، بلوار امام جعفر صادق، مجتمع تجاری اداری جعفر صادق، طبقه اول، واحد۳
  • شماره تماس:  09131546047

 

5) علی آدینه

علی آدینه، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای یزد، دارای پروانه وکالت به شماره 15206 صادره از سوی کانون وکلای دادگستری و دارای سابقه درخشان چندین ساله در زمینه وکالت و مشاوره می‌باشد که براساس آگاهی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را به نتیجه عالی و مورد تایید موکل برساند. دعاوی املاک شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه، دعاوی ملکی، حقوقی و کیفری خلاصه از دعاویی است که توسط آقای آدینه قبول وکالت شده و با پشتکار، سخنوری و اخلاق پسندیده خویش توانسته به نتیجه دلخواه موکل برساند که این نتیجه رضایت باعث شده آقای آدینه جزئی از بهترین وکلای ملکی یزد محسوب شود.

  • آدرس:  یزد، خیابان فرخی، مجتمع تجاری و اداری شقایق، طبقه4، واحد13،
  • شماره تماس: 09153154598

 

6) سعید اردانی

سعید اردانی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای یزد، دارای سابقه درخشان چندین ساله در زمینه وکالت و مشاوره می‌باشد که براساس آگاهی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را به نتیجه عالی و مورد تایید موکل برساند. دعاوی املاک شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه، دعاوی ملکی، حقوقی و کیفری خلاصه از دعاویی است که توسط آقای اردانی قبول وکالت شده و با پشتکار، سخنوری و اخلاق پسندیده خویش توانسته به نتیجه دلخواه موکل برساند که این نتیجه رضایت باعث شده آقای اردانی جزئی از بهترین وکلای ملکی یزد محسوب شود. اخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می‌باشد.

  • آدرس:  یزد، بلوار طالقانی، مجتمع موقوفه باغ شهاب، طبقه ا، واحد4
  • شماره تماس: 09131520041

 

7) فاطمه یاوری

فاطمه یاوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی یزد، دارای شماره پروانه 49634 می‌باشد که در سال 1398 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است، می‌باشد. خانم یاوری دارای خدمات وکالتی اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. خانم یاوری بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی و ملکی دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وکالت ایشان خارج شده به این دلیل می‌توان خانم یاوری را از بهترین وکلای یزد عنوان کرد. از نظر خانم یاوری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد.

  • آدرس:  یزد،خیابان مطهری، جنب پارک علم و فناوری، ساختمان موسسه حقوقی ثناجویان عدالت
  • شماره تماس: 09134434266

 

8) نجمه میرزائی

نجمه میرزائی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای یزد، و دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه وکالت و مشاوره می‌باشد که براساس آگاهی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را در زمینه دعاوی مختلف به نتیجه عالی و مورد تایید موکل برساند. از جمله خدمات وکالتی خانم میرزائی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های ایشان با تعیین وقت قبلی استدعاوی ملکی( شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه) از دعاویی است که توسط خانم میرزائی قبول وکالت شده و با پشتکار، سخنوری و اخلاق پسندیده خویش توانسته به نتیجه دلخواه موکل برساند. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 6314 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس:  یزد،خیابان فرخی،  روبروی کوچه دادگستری، کوچه حسینیه نقشین، پلاک ۴، طبقه ۱
  • شماره تماس: 09133530890

 

9) محمد خاندل

محمد خاندل، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، از خدمات وکالتی وی به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکوائیه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیرحضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. در چند سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی زیادی برعهده گرفته است که بیشتر پرونده‌های موکوله به وی مربوط به دعاوی ملکی بوده که درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است.

  • آدرس:  یزد،بلوار طالقانی، روبروی مسجد محمدی، طبقه فوقانی خشکشویی
  • شماره تماس: 09133517177

 

10) حسین والانیا

حسین والانیا، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای یزد، و دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه وکالت و مشاوره می‌باشد که براساس آگاهی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را به نتیجه عالی و مورد تایید موکل برساند. از جمله خدمات وکالتی آقای والانیا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های ایشان با تعیین وقت قبلی است. آقای والانیا با پشتکار، سخنوری و اخلاق پسندیده خویش توانسته دعاوی ملکی موکوله به وی را به نتیجه دلخواه موکل برساند که این نتیجه رضایت باعث شده آقای والانیا جزئی از بهترین وکلای ملکی یزد محسوب شود. دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 45290 صادره از سوی کانون وکلای دادگستری یزد است.

  • آدرس:  یزد، جنب دادگستری، دفتر وکالت آقای والانیا
  • شماره تماس:  09133512680

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی یزد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی یزد یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *