4.7/5 - (7 امتیاز)

یکی از مهم‌ترین پرونده‌هایی که در دادگاه‌های مشهد وجود داشته و از اهمیت زیادی برخوردار است، پرونده‌های مربوط به دعاوی ملکی مشهد می‌باشد، در دعوای ملکی و دفاع در قبال آن نکات و قواعد حقوقی زیادی وجود دارد که در کسب نتیجه مثبت، این نکات و قواعد بسیار با ارزش می‌باشد. بخاطر همین اهمیت بالای همچین پرونده‌های، کوچک‌ترین اشتباه یا خطا در مسیر پرونده ممکن است آن پرونده را از مسیر رسیدن به نتیجه مثبت به پایین کشیده و به ضرر فرد تمام شود. بنابراین وجود وکیل ملکی کارکشته در مشهد، در این نوع پرونده‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. البته ناگفته نماند که بهترین وکیل مشهد، باید از تجربه و مهارت لازم در زمینه ملک برخوردار باشد تا با آشنایی کامل به قوانین مربوط در این زمینه بتواند پرونده را به سوی مسیر مثبت سوق دهد. دعاوی ملکی از جمله دعاویی است که بسته به نوع و موضوع آن می‌تواند حقوقی، کیفری و یا تلفیقی از هر دو همانند دعاوی تصرف عداونی را داشته باشد. ملک کلمه‌ای عربی است که وارد زبان فارسی شده و براساس نوع تلفظ معانی گوناگونی دارد. تمام دارایی‌های غیر‌منقول، در ردیف ملک قرار گرفته و انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین آنها ملک مشاعی و ملک مفروز می‌باشد.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل ملکی مشهد را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای ملکی مشهد، انتخاب بهترین وکیل ملکی مشهد را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص ملک در مشهد باز شود. ما در این مقاله به معرفی 10 وکیل ملکی خوب در مشهد می‌پردازیم.

علیرضا قدیری - وکیل ملکی مشهد
علیرضا قدیری – وکیل ملکی مشهد

1) علیرضا قدیری

علیرضا قدیری، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، با بیش از ۲۵سال سابقه وکالت در پرونده‌های معروف و مهم، فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران، عضو رسمی کانون وکلای استان خراسان و رییس هیئت مدیره موسسه حقوقی نیک دادفران می‌باشد. قریب به 25سال، یعنی از ۲۴ سالگی، وکالت را آغاز نموده و به اصطلاح سرد و گرم چشیده این حرفه‌است که همین سابقه طولانی، ایشان را در زمره وکلای باتجربه و خبره مشهد قرار داده است. وکیل قدیری، بهترین وکیل ملکی مشهد، که سابقه حضور در هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان را به عنوان عضو اصلی داشته و مسئولیتهای مختلفی را در کانون وکلای مشهد به عهده داشته است، از جمله این مسیولیت‌ها و سوابق کاری ایشان در کارنامه‌شان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازرس هیأت مدیره
  • نماینده ویژه کانون وکلا در اتحادیه سراسری کانونهای وکلا ی کشور (اسکودا)
  • مسئولیت کارگروه آموزش و تحقیقات شورای پیشگیری از وقوع جرم مشهد
  • مسئولیت کمیسیون آموزش و تحقیقات کانون وکلا
  • عضویت در کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری خراسان
  • دبیر انجمن جرم شناسی منطقه شرق کشور سالهای متمادی
  • انجام فعالیتهای علمی در حوزه جزائی

از موفقیت‌های دیگر ایشان می‌توان به تربیت و سرپرستی تعداد بی‌شماری از کارآموزان وکالت و تدریس علوم حقوقی در مراکز علمی و سابقه مدیریت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی حقوق ثبت خراسان ذکر کرد. وکیل قدیری، به عنوان یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع پرونده‌های ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …) می‌باشد.

برای اعطای وکالت به علیرضا قدیری وکیل ملکی متخصص مشهد، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام خمینی، مقابل سه راه دارایی، امام خمینی 28، برج اداری مرمر
  • تلفن‌همراه‌وکیل‌مشهد: 09155909549
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

مصطفی زمان راده - وکیل ملکی مشهد
مصطفی زمان راده – وکیل ملکی مشهد

2) مصطفی زمان‌زاده

مصطفی زمان‌زاده، وکیل پایه یک دادگستری مشهد و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد، دارای 17 سال فعالیت در زمینه وکالت می‌باشد. ایشان در این مدت ۱۷ سال فعالیت حقوقی، اجرایی و انتظامی خود توانسته به عنوان یک وکیل ملکی متبحر مسئولیت پذیر، متخصص و متعهد در شهر مشهد و نیشابور، سایر شهرهای استان خراسان رضوی نسبت به موکلین شناخته شود. وکیل زمان‌زاده، به همراه تیمی مجرب و زبده با همکاری دیگر وکلای نخبه (اساتید دانشگاه، قضات و افسران بازنشسته و…) در عرصه‌های دعاوی مختلف حقوقی و تخصصی از ابتدای آغار حرفه شریف وکالت تاکنون، پرونده‌های متعددی را با موفقیت و رضایت موکلین به نتیجه رسانده‌اند.

حوزه فعالیت وکیل زمان‌زاده در دعاوی ملکی عبارتست از:
  1. پرونده‌های ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)

برای اعطای وکالت به مصطفی زمان‌زاده، بهترین وکیل ملکی مشهد، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: خراسان رضوی، مشهد، بلوارسجاد، چهارراه بزرگمهر، مجتمع افرا، طبقه4، واحد404
  • شماره تماس وکیل: 09155976367 
  • حضور در دفتر با هماهنگی و رزرو وقت قبلی

 

3) سعید عابدیان

سعید عابدیان، وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی بوده و دارای سابقه درخشانی درانواع دعاوی ملکی است. سعید عابدیان در زمینه ملک با دادن مشاوره به موکلین و مراجعه کنندگان خود، مسیر درست رسیدن به نتیجه مثبت را به ایشان نشان می‌دهد. وکیل عابدیان با سابقه 15 ساله خویش در زمینه وکالت توانسته با کسب تجربه، دانش، مهارت در زمینه انواع دعاوی بخصوص دعاوی ملکی تخصص زیادی بدست آورد.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد ، چهارراه بزرگمهر ، مجتمع تجاری ایران زمین ، طبقه پنجم ، واحد ۵۰۳
  • تلفن تماس: 09158070164

 

رضا حسینی برج - وکیل ملکی در مشهد
رضا حسینی برج – وکیل ملکی در مشهد

4) رضا حسینی برج

رضا حسینی برج، وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد می‌باشد. ایشان بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری در حوزه ملکی شروع به فعالیت حرفه‌ای نموده است که بیش از یک دهه پرونده های ملکی را به صورت حرفه ای به نتیجه رسانده است. ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ای، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد. این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل ملکی در شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.

از جمله پرونده‌های ملکی وکیل حسینی می‌توان به اثبات مالکیت، تصرف عدوانی(تصرف، ممانعت، مزاحمت)، شهرداری، کمیسیون ماده ۱۰۰، اجاره، سرقفلی، ضمانت، وقف، رهن، پیش فروش آپارتمان، قرارداد مشارکت، تعزیرات، مزایده، مناقصه، الزام به تنظیم سند، افراز ملک، ملک مشاع، خلع ید، پایان کار و …  اشاره کرد.  وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور

برای اعطای وکالت به وکیل رضا حسینی برج، وکیل ملکی خبره مشهد، می توانید از شماره زیر در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بهار، سجاد6(جنب پیتزا نوشین)، پلاک220، طبقه 1
  • شماره وکیل مشهد: 09156024004
  •  شماره دفتر: 05137600011
  • حضور در دفتر با هماهنگی قبلی

 

5) سیده‌عاطفه مجیدی‌طهران

سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. ایشان بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان نمونه دولتی مهشید مصلی نژاد (فرهنگ) با کسب رتبه ۲۲۹ کنکور سراسری کارشناسی سال ۱۳۸۵ در رشته حقوق در دانشگاه دولتی اصفهان مشغول به تحصیل شد و بلافاصله بعد از اتمام مقطع کارشناسی و پس از کسب رتبه ۲۹ کنکور سراسری کارشناسی ارشد در سال ۱۳۹۰، تحصیلات خود را در رشته حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. مسلما خانم مجیدی با چنین رزومه تحصیلی و دانش حقوقی یکی از وکلای خبره و نمونه ملکی در مشهد می‌باشد.

حوزه فعالیت وکیل مجیدی در امور حقوقی و کیفری و خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)
  2. پرونده‌های حقوقی مانند (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  3. پرونده‌های خانواده از جمله: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد. برای حضور در دفتر سیده عاطفه مجیدی طهران وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید.

برای اعطای وکالت به وکیل عاطفه مجیدی، بهترین وکیل ملکی در مشهد، می توانید از شماره زیر در ارتباط باشید:

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار احمداباد، بلوار ابوذرغفاری، نبش بلوار ابوذرغفاری 16،پلاک 160، طبقه سوم، واحد 10
  • شماره تماس: 09153787748
  • شماره تماس: 09129331647
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

6) نیره برومند ابراهیمی

نیره برومند، وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه دولتی اصفهان، دارای 8 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت است که بیشتر پرونده‌های قبولی از طرف وی در مورد پرونده‌های ملکی و دعاوی مربوط به املاک می‌باشد. برومند، در تمامی زمینه‌ها دارای تخصص می‌باشد اما در زمینه ملک و دعاوی مربوط به آن متخصص بوده و در این مدت 8 ساله بیشترین پرونده‌های قبول شده از طرف وی در زمینه املاک در مشهد بوده است. ایشان دارای مشاوره تلفنی که مشاوره دارای هزینه می‌باشد.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، انتهای فلسطین 19(سلمان غربی)، نبش شهیدان قادری 4، ساختمان 48، زنگ دوم
  • تلفن تماس: 09153187422

 

7) محمدعلی سهرابی مهر

محمدعلی سهرابی مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای خراسان رضوی، دارای 20 سال سابقه وکالت موفق در پرونده های مربوط به دعاوی ملکی و دعاوی حقوقی مانند تقسیم مال مشترک، سفته، مطالبه وجه چک و غیره می‌باشد. وی بخاطر تعهد در کار و داشتن اخلاق حرفه‌ای یکی از بهترین وکلای مشهد در زمینه ملک می‌باشد.

به گفته وکیل سهرابی مهر، وکالت همانند پزشکی تعهد به وسیله است نه نتیجه و وکیل از حداکثر توان علمی و فنی خود برای به نتیجه رساندن پرونده موکل استفاده می‌کند ولی در نهایت تصمیم نهایی را مرجع قضایی اتخاذ می‌نماید که دفاع خوب یک وکیل می‌تواند بسیار موثر در نتیجه پرونده باشد.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلورا سجاد، بین سجاد 19 و 21، پلاک259
  • شماره همراه: 09153112214

 

8) مهدی عطاریان شاندیز

مهدی عطاریان وکیل پایه یک دادگستری، دارای شماره پروانه 22916 از قوه قضایی، دارای مدرک کارشناسی حقوق می‌باشد. متخصص در دعاوی خانواده مانند طلاق، نفقه، حضانت، تمکین، ملاقات، دعاوی حقوقی مانند وصول مطالبات ،چک ،سفته، فاکتور، تنظیم سند خودرو و ملک و غیره، دعاوی کیفری مانند جعل و کلاهبرداری، توهین ،سرقت، ضرب و جرح و غیره می‌باشد، اما تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی ملکی است که با مهارت و سخن ورزی در مراجع قانونی توانسته است پرونده‌های زیادی را به نتیجه مثبت برساند.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار شفا، شفا 28، پلاک 99 (جنب دادگاه خانواده)
  • تلفن تماس: 09155587200

 

9) علی بشیری

علی بشیری، وکیل پایه یک دادگستری خراسان رضوی و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلا، دارای شماره پروانه 3016 از کانون وکلای دادگستری مشهد می‌باشد. وکیل علی بشیری با دادن مشاوره به صورت تلفنی و حضوری به مراجعین مشاوره داده و با راهنمایی به آنها در زمینه موضوع پرونده، ایشان را در تصمیم‌گیری یاری می‌رساند. وی در تمامی زمینه‌های حقوقی و کیفری تخصص داشته، ولی تخصص بیشتر وی در زمینه دعاوی ملکی می‌باشد و به صراحت می‌توان گفت بهترین وکیل در زمینه دعاوی ملکی است. در زمینه ملک و دعاوی مربوط به آن پرونده‌های زیادی را به نتیجه مثبت رسانده است.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، فرامرز عباسی 36 کوچه اول سمت چپ
  • تلفن تماس: 09153151279

 

10) حمیده نجاتی

حمیده نجاتی وکیل پایه یک دادگستری مشهد و مشاور حقوقی، که در دعاوی ملکی جز بهترین وکلای مشهد محسوب و در چندین سال سابقه وکالت خویش توانسته خود را در بین وکلای معروف و به نام و کاری مشهد قرار دهد. دارای شماره پروانه 2014 از کانون وکلای دادگستری مشهد می‌باشد. از نظر ایشان وکیل محرم اصرار موکل بوده وباید در ایجاد حس اعتماد در مراجعه کننده کوشا باشد وی در تمامی دعاوی سر رشته داشته و لی اکثر پرونده‌های پذیرفته شده از سوی خانم نجاتی مربوط به دعاوی ملکی مشهد بوده به همیین دلیل از برترین وکلای ملکی مشهد محسوب می‌شود.

  • آدرس: خراسان رضوی، نبش ابن سینای ۲/۳، ساختمان ۴۶ طبقه ۳، واحد ۹
  • تلفن تماس: 09155191421

 

بهترین وکیل ملکی در مشهد دارای چه خصوصیاتی است؟

به وکیلی که به وکالت اموال غیرمنقول مثل زمین و بنا می‌پردازد، وکیل ملکی می‌گویند. از دعاوی مهم و پر کاربرد در زمینه ملک می‌توان به دعوای الزام به تنظیم سند رسمی، اثبات مالکیت، رفع تصرف عدوانی و خلع ید اشاره کرد. وکیل دعاوی ملکی می‌تواند پرونده‌های دیگری را نیز قبول کند، ولی ترجیح او قبول پرونده‌های ملکی است.

بهترین وکیل ملکی در مشهد، مانند هر وکیل متخصص دیگری باید دارای ویژگی‌هایی باشد، تا بتواند پرونده‌های دعاوی ملکی را به نتیجه‌ای مطلوب سوق دهد. بنابراین تجربه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل ملکی است. این تجربه هم در اثر کسب پیروزی و شکست درزمینه دعاوی ملکی بدست می‌آید. دانش و سواد حقوقی بالا یکی دیگر از ویژگی‌های وکیل دعاوی ملکی است. یک وکیل ملکی خوب باید بر قانون مدنی، قانون شهرداریها، قانون زمین شهری، قوانین مربوط با کاربری اراضی و باغها و سایر قوانین و آیین نامه‌های مرتبط تسلط کافی داشته باشد.

 

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی در مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل ملکی مشهد یاری کنیم.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *