4.2/5 - (9 امتیاز)

دعاوی مربوط به کانون خانواده در کل دعاوی خانوادگی نامیده می‌شود. بنابراین هر دعوایی که مربوط به یکی از افراد خانواده بوده و در دادگاه مطرح شود می‌توان آن را به عنوان دعاویی خانوادگی نامگذاری کرد. زن و مرد که باهم ازدواج کردند نسبت به هم وظایفی عهده دار می‌شوند که موظف به انجام آن وظایف هستند اما زمانی که افراد این حق و تکلیف را به خوبی انجام ندهند و از انجام آن سرباز زنند در این میان دعوایی طرح می‌شود که به عنوان دعوای خانوادگی شناخته می‌شود.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل خانواده تبریز را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای برتر خانواده در تبریز، انتخاب بهترین وکیل خانواده در تبریز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص تبریز باز شود. ما در این مقاله به  معرفی 5 وکیل برتر خانواده در تبریز می‌پردازیم.

1) الهام میدانی

الهام میدانی، وکیل پایه یک دادگستری تبریز و مشاور حقوقی، فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران، دارای پروانه وکالت شماره و تاریخ ۱۳۷۶_۴۴۷ بیش از بیست سال سابقه وکالت در انواع پرونده‌های خانوادگی، طلاق توافقی، مطالبه مهریه و حقوقی و کیفری و ملکی، از آنجائیکه وکالت در موضوعات خانوادگی خصوصا “طلاق توافقی” بدلیل حساسیت‌های خاص و ضرورت حفظ آبرو و حیثیت و اسرار خصوصی افراد، نیاز به اخلاق مداری مسئولیت پذیری و داشتن اطلاعات حقوقی لازم و آگاهی از پیآمدهای قانونی و مهارت وکیل منتخب دارد لذا با توسل به دانش حقوقی و سابقه و تبحر وکیل سرکار خانم الهام میدانی، پیگیری پرونده‌های قضائی بدون ضرورت مراجعه حضوری به مراجع مربوط، تسهیل و به نتیجه مطلوب دست می‌یابید.

برای اعطای وکالت به الهام میدانی یکی از وکلای حرفه‌ای خانواده تبریز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس دفتر: آدربایجان شرقی، تبریز، چهار راه آبرسان، ساختمان اسکان یک، روبروی داروخانه هلال احمر، طبقه 4
  • شماره تماس: 09143230071
  •  حضور در دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت 5:30 لغایت 8 (همه روزها به جز پنج‌شنبه و روزهای تعطیل)

 

2) زهرا حاجیلو

زهرا حاجیلو، وکیل پایه یک دادگستری تبریز و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری تیریز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی که از سال 1391 فعالیت خویش را در زمینه وکالت آغاز نموده است. برخورد و رفتار، فن بیان و نفوذ کلام، پایبندی به زمان، راه حل دهنده بودن و امانت داری نسبت به اصرار پرونده از ویژگی‌های این وکیل خوب است. در زمینه عقود و معاملات، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، حدود، خانواده و غیره تخصص داشته اما تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده مثل طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل و … می‌باشد که می‌توان وی را در زمره بهترین وکیل تبریز قرار داد.

  • آدرس: آذربایجان‌شرقی، تبریز،خیابان امام خمینی، چهارراه منصور
  • شماره وکیل تبریز: 09147335293
  •  حضور در دفتر: (بعد از ظهر) از ساعت5 لغایت 8:30
  • حضور در دفتر: (صبح) فقط با هماهنگی قبلی

 

3) محمد محمدی

محمد محمدی، وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری تبریز و مشاور حقوقی، با مدرک کارشناسی ارشد در حقوق خصوصی، با 11 سال سابقه وکالت است.  ایشان در پرونده‌های دعاوی حقوقی، دعاوی خانواده (مشاوره در مورد تمام موارد حقوقی خانواده، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن) دعاوی ارث و تقسیم سهم الارث، دعاوی ارث و تقسیم ماترک، اخذ گواهی حصر وراثت را دارد. بهتر است بدانید قبل از هر اقدامی در امور حقوقی، بهترین کار مشاوره گرفتن از یه وکیل خانواده خبره و متبحر است تا راه اشتباه با کلی هزینه اضافی طی نشود. با وکیل محمدی شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت و هزینه به نتیجه مطلوب خود برسید.

  • آدرس دفتر: آدربایجان شرقی، تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه منصور
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی قبلی

 

4) حسین یوسفی

وکیل پایه یک دادگستری ومشاورقضایی، عضورسمی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه سراسری تبریز با شماره پروانه ۱۶۳۸، با فعالیت متمادی و مستمر در ارئه خدمات حقوقی شامل مشاوره حقوقی و وکالت در دعاوی خانواده ، پاسخگوی نیازمندی‌ها و سوالات حقوقی و قضایی همشهریان خویش می باشد. مشاور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی، سازمان مسکن وشهرسازی، اداره کل راه وترابری، اداره کل زیرساخت ارتباطات آذربایجان شرقی، وکیل شرکت‌های تعاونی مسکن، وکیل بانک تجارت مدیریت شعب استان، وکیل و مشاور ارشد حقوقی باشگاه ماشین سازی تبریز از سوابق کاری این وکیل خوب می‌باشد که درصد بالایی از پرونده‌های موکوله به وی جز دعاوی خانوادگی است.

  • آدرس: تبریز،سربالایی ولیعصر،خیابان شیرازی،ساختمان شهریار ،طبقه سوم

 

5)خانم خدیجه فیضی پور رفعت

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی  و خانواده، کارشناس ارشد فقه و حقوق خصوصی،  شماره پروانه 139601010011254 از کانون وکلای دادگستری تبریزو 5 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت که در این مدت کم وکالت خویش توانسته است پرونده‌های زیادی در دعاوی مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی و خانواده داشته است ایشان را می‌توان به عنوان وکیل خانواده معرفی کرد چون تخصص اصلی وی در زمینه طلاق توافقی، مطالبه و دریافت مهریه، مطالبه اجرت المثل، درخواست طلاق از سوی زوجه، درخواست طلاق از سوی زوج و …است.

  • آدرس: تبریز، میدان ساعت، به طرف ارتش شمالی، جنب اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، ساختمان ۴۹، طبقه اول، واحد ۲

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل خانواده تبریز– لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل خانواده تبریز یاری کرده باشیم.


یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

1 Comment

  • باسلام واحترام و تشکر بابت معرفی خانم الهام میدانی که واقعا” وکیل باتجربه و متبحری هستند مشکلی داشتیم که با مراجعه و وکالت ایشان بعد از چندین سال به نتیجه رسید خواستم بدین وسیله از زحمات شما و خانم وکیل الهام میدانی تشکر کرده باشم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *