5/5 - (2 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل خانواده قم را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای خانواده برتر قم، انتخاب بهترین وکیل خانواده قم را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص قم باز شود. ما در این مقاله به معرفی 10 وکیل خانواده برتر قم می‌پردازیم.

1) مهدی رضازاده

مهدی رضازاده، وکیل پایه یک دادگستری قم و مشاورحقوقی، از وکلای قوه قضائیه قم، با 17سال سابقه وکالت در تمام امور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی، یکی از وکلای نمونه خانواده قم می‌توان معرفی کرد. با انتخاب وکیل رضازاده، برای دعاوی حقوقی می‌توان تاثیر مثبتی در روند و مسیر قانونی پرونده داشت. وی در مدت فعالیت حقوقی خود توانسته با پشتکار در رسیدگی به پرونده‌های موکلین، برخورد و رفتار حرفه‌ای و مناسب با موکلین، فن بیان و نفوذ کلام، به عنوان وکیل خانواده برتر قم بعنوان یک وکیل حرفه‌ای و مسئولیت پذیر شناخته شود.

حوزه فعالیت وکیل رضازاده در دعاوی خانواده عبارتست از:

  • پرونده‌های خانواده از جمله: (انواع طلاق، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن، طلاق از سوی زوج یا زوجه، طلاق غیابی، ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به مهدی رضازاده، وکیل‌ خانواده حرفه‌ای قم، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قم، میدان سعیدی، خیابان هفتم تیر، کوچه اول، ساختمان پزشکان میلاد، طبقه زیرزمین، واحد 2
  • تلفن همراه: 09123536467
  • حضور در دفتر با وقت قبلی و هماهنگی

معصومه قلندری - وکیل خانواده قم
معصومه قلندری – وکیل خانواده قم

2)معصومه قلندری

معصومه قلندری، وکیل پایه یک دادگستری قم و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه وکالت در انواع دعاوی خانواده، حقوقی و کیفری می‌باشند. وکیل قلندری مشاور حقوقی خبره و یکی از وکلای زن فعال در حوزه دعاوی خانواده شهر قم هستند که به دلیل تعامل و هم فکری با موکلین و رسیدگی دلسوزانه به پرونده ایشان به عنوان بهترین وکیل خانواده در قم شناخته شده است.

شهروندان قم  می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل قلندری در امور حقوقی زیر اعطای وکالت نمایند:

  1. دعاوی خانواده از جمله: (انواع طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، ملاقات فرزند، الزام به تمکین، الزام به ثبت ازدواج، حضانت فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، نحله ایام زوجیت و …)

برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی به معصومه قلندری، بهترین وکیل‌ خانواده قم، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قم، میدان سعیدی، بلوار نیروی هوایی، بین کوچه 1 و 3، ساختمان یلدا، طبقه۵، واحد۱
  • تلفن همراه: ۰۹۱۲۸۵۱۶۶۹۶
  • حضور در دفتر با رزرو وقت قبلی و هماهنگی

حامد منفرد

حامد منفرد، وکیل قم و مشاور حقوقی، با بیش از 14سال تجربه در امر وکالت، دارای پروانه از مرکز وکلای قوه قضائیه، یکی از وکلای کارکشته قم می‌باشد. ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات حقوقی، پیگیری و انجام صدها پرونده موفق، پرونده‌های منجر به نتیجه مطلوب موکل، رضایتمندی هموطنان عزیز از افتخارات ایشان بوده است.

وکیل منفرد، به عنوان یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع پرونده‌های خانواده از جمله: (طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج، حضانت، اجرت المثل، نحله ایام زوجیت و … ) و همچنین در دعاوی مختلف به شهروندان قم می‌باشد.

برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی با حامد منفرد، بهترین وکیل‌ خانواده قم، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: قم، خیابان19دی(باجک1)، نبش کوچه31، ساختمان آقایی، طبقه 2، واحد2
  • تلفن همراه:  09127583978
  • حضور در دفتر با وقت قبلی و هماهنگی

 

3) علیرضا قاسمی

علیرضا قاسمی، وكيل پايه يك دادگستري، کارشناس حقوق، عضو كانون وكلاي دادگستري استان قم و مشاور حقوقی قم است. در 7سال سابقه وکالتی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده(طلاق، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد، مطالبه جهیزیه، نفقه، دریافت اجرت المثل و …)، دعاوی ملکی(الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فک رهن و …) و دعاوی کیفری و ثبتی به نتیجه دلخواه موکل برساند و خود را به عنوان بهترین وکیل در قم معرفی کند. دارای شماره پروانه 1768 است که در سال 1393 از سوی وکلای دادگستری دریافت کرده است.

  • آدرس: قم، فلکه جهاد، خ باجک 2 ، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین، پلاک 643
  • تلفن همراه: 09128528320

 

4) نفیسه جباری‌تیمورآبادی

نفیسه جباری، وکیل پایه یک دادگستری قم و مشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 26192 که از کانون وکلای دادگستری در سال 1394 دریافت کرده است. خانم جباری، با اخلاق موکل پسند، پایبندی به قانون و زمان، راز دار بودن نسبت به پرونده توانسته مقام خود را ارتقا داده و در زمره بهترین وکلای قم قرار بگیرد. ایشان پرونده‌های بسیاری را در این 7 سال سابقه وکالتی خویش به نتیجه مثبت رسانده که این نتیجه باعث رضایت مشتری می‌شود.

  • آدرس: قم، ۴۵متری صدوق، بین کوچه۱و۳، پلاک۷۵
  • تلفن همراه: 09122537081

 

5) احمد جمالی

احمد جمالی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای شماره پروانه 9125 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1389 موفق به دریافت آن شده است. جمالی، یکی از بهترین وکلای قم در حوزه دعاوی خانواده، ملکی، کیفری و ثبتی می‌باشد که با آشنایی کامل به قوانین و پایبندی به زمان و اخلاق پسندیده توانسته در زمره بهترین‌ها جای بگیرد. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به مشاوره حضوری و مشاوره غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده اشاره کرد.

  • آدرس: قم، باجک، کوچه ۲۲، پلاک ۳۹۲
  • تلفن همراه: 09163686979

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل خانواده در قم – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل خانواده قم یاری کنیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *