5/5 - (1 امتیاز)
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️ بهترین وکیل زن اهواز را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال 1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای زن برتر اهواز، انتخاب بهترین وکیل زن اهواز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص اهواز باز شود. ما در این مقاله به معرفی 5 وکیل خانم برتر اهواز می‌پردازیم.

1) زهرا عسگری

زهرا عسگری، وکیل پایه یک دادگستری اهواز، عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان، دارای مدرک لیسانس رشته حقوق از دانشگاه شهیدچمران اهواز بوده و در حال حاضر دانشجوی رشته حقوق خصوصی در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد. وی پس از اتمام دوره کارشناسی و قبولی در آزمون وکالت و اختبار موفق به کسب پروانه وکالت به شماره 2480 از سوی کانون وکلای دادگستری شده اند.

وکیل عسگری با تلاش مستمر و پشتکار توانسته‌اند پرونده‌های موکلین خویش را که در زمینه دعاوی حقوقی من الجمله(مطالبه وجه اسناد تجاری بهادار مانند سفته، چک و…، الزام به تنظیم سند رسمی ملک غیرمنقول، الزام به تنظیم سند اتومبیل، تلفن و کشتی، ابطال سند مالکیت، ابطال سهام شرکت، ابطال قرارداد عادی انتقال ملک مانند قولنامه و …، استرداد اموال منقول، دادخواست ضرر و زیان ناشی، اختلاف ناشی از پیمان‌ها و…)، دعاوی خانواده (طلاق، طلاق توافقی، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، جهیزیه، نفقه، ازدواج مجدد، درخواست طلاق از سوی زوج، حضانت و ملاقات فرزندان مشترک،…)،، دعاوی کیفری همانند(مشروبات الکلی، بازداشت غیرقانونی، جرایم،جرایم سایبری و رایانه‌ای، اختلاس، افساد فی الارض، اقدام علیه امنیت ملی، فروش مال غیر، اسید پاشی، کلاهبرداری، خیانت در امانت، جرایم علیه اطفال، فرار زندانیان،…) می‌باشد به نتیجه مثبت و ارزنده‌ای به پایان برساند و که این نتیجه مثبت باعث شده وکیل عسگری هم بهترین وکیل زن اهواز باشد.

برای اعطای وکالت به وکیل زهرا عسگری، وکیل زن اهواز متبحر، می‌توانید با شماره‌ زیر در ارتباط باشید:

  • آدرس: اهواز، امانیه، نبش خیابان منصفی، جنب بانک مسکن، جنب پمپ بنزین، طبقه اول
  • شماره وکیل: 09166368709
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

2) نسیم گچ‌کار

نسیم گچ کار، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان دارای شماره پروانه ۲۲۷۳ و فارق التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده بهترین وکلای اهواز قرار داشته باشد.

خانم گچ‌کار به عنوان یک وکیل حرفه‌ایی، دارای سابقه موفق در انواع پرونده‌های حقوقی، کیفری و خانواده بوده، همچنین ایشان در پرونده‌های جرایم پزشکی، کلاهبرداری، جعل، جرایم رایانه ایی، سرقت، دیه، دعاوی ملکی، الزام به تنظیم سند رسمی، ارث، اعسار، اسناد رسمی و تجاری از متخصصین می‌باشند. ایشان با استفاده از دانش و مهارت، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین کسب کند.

برای اعطای وکالت به نسیم گچ کار، بهترین وکیل‌ زن اهواز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:خوزستان، اهواز
  • تلفن همراه: 09166202329
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

3) فاطمه باقری گله

خانم فاطمه باقری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اهواز، کارشناس ارشد جرم شناسی و جزا، دارای شماره پروانه 2491 صادره از کانون وکلای دادگستری اهواز می‌باشد. ایشان دارای خصوصیاتی مثل رازدار بودن، فن بیان شیوا، پایبندی به زمان، صادق بودن باعث شده خانم باقری در بین وکلای زن برتر اهواز جای بگیرد و ایشان متخصص در زمینه تمامی دعاوی خانوادگی، ملکی، ثبتی، حقوقی، مواد مخدرو اسلحه می‌باشد. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره‌های وی با هزینه و تعیین وقت قبلی انجام می‌شود.

  • آدرس: اهواز،  کیانپارس، خیابان توحید، ساختمان بلاش ابادی، طبقه1، واحد اول
  • شماره وکیل: 09166123926

 

4) شهره خدرلی

شهره خدرلی،وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، یکی از بهترین و جوان‌ترین وکلای اهواز می‌باشد که توانسته با پشتکار و آشنایی کامل با قوانین و آیین نامه‌های قانونی و راهنمایی مراجعه کنندگان به نحواحسن، خود را در زمره بهترین وکلای اهواز قرار دهد. در زمینه دعاوی اعسار، بیمه، خانواده، داوری، ملکی و مالیات تخصص دارد. از تخصص های خانم خدرلی می‌توان به وکالت در حوزه طلاق و طلاق توافقی اشاره کرد. دارای شماره پروانه 1473می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: اهواز، نادری، نبش خوانساری، جنب بانک صادرات، ساختمان امیرالمومنین، طبقه 3
  • شماره وکیل:09167904651

 

5) بهاره رستم‌زاده

بهاره رستم‌زاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اهواز، دکتری حقوق خصوصی، متخصص در زمینه دعاوی خانواده، انحصار وراثت، اسناد رسمی، ملکی، قراردادها، کیفری و وصول مطالبات می‌باشد. با توجه به سابقه کم در زمینه وکالت، ایشان توانسته با پشتکار و صداقت در کار خویش و رازدار بودن نسبت به پرونده‌های موکوله، خویش را در بین بهترین وکلای اهواز جای دهد. دارای شماره پروانه 2898 می‌باشد که  از سوی کانون وکلای قوه قضایی در سال 1399 صادر شده است.

  • آدرس: اهواز، خیابان شریعتی، بین امام و کاوه، طبقه فوقانی
  • شماره وکیل: 09161131636

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن در اهواز – لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل زن اهواز یاری کنیم.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *