4.7/5 - (343 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️ بهترین وکیل زن بندرعباس را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 5تایی از وکلای برتر در بندرعباس، انتخاب بهترین وکیل زن در بندرعباس را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص بندرعباس باز شود. ما در این مقاله به  معرفی10 وکیل زن متبحر در بندرعباس می‌پردازیم.

1) مرضیه اورک پور

مرضیه اورک پور وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر بندرعباس از بهترین، موفق ترین و با تجربه ترین وکلای بندرعباس وارشد حقوق خصوصی می باشند. صبر، حسن سابقه، صداقت، پاسخگویی، دقت نظر در اظهارات مراجعین و ارائه راه حل مطلوب و پیگیری مجدانه در پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در کارنامه شغلی خانم اورک پور سابقه وکالت در شرکت های معتبر حوزه خلیج فارس از جمله شرکت نفت ستاره خلیج فارس و… مشاهده می گردد. در صورت نیاز هموطنان در اقصی نقاط ایران به تنظیم هر گونه دادخواست، شکواییه، لایحه و قرارداد و … پس از تعیین وقت و هماهنگی با منشی جهت مشاوره تلفنی و شنیدن اظهارات شما و بررسی مدارک از طریق ایمیل یا پیا رسان های مجازی، بر اساس خواست شما نسبت به تنظیم و ارسال متون مورد نیاز شما اقدام می نماید.

سوابق ایشان عبارت اند از:
• متخصص در امور تجاری
• وکیل متخصص شرکت ها
• وکیل متخصص در قرارداد های تجاری
• تنظیم انواع قرارداد ها ( داخلی و بین المللی)
• متخصص در امور تجار و ورشکستگی
• وکیل متخصص پرونده های ملکی
• وکیل متخصص در امور سرقفلی و حق کسب و پیشه
• امور کیفری
• متخصص در جرایم اقتصادی
• وکالت و مشاوره تخصصی در پرونده های مربوط به چک
• همچنین ارائه خدمات تخصصی در سایر امور حقوقی و کیفری اعم از : خانواده، کلاهبرداری و جعل استاد، انحصار وراثت،مصادره و….

برای اعطای وکالت به مرضیه اورک پور یکی از  وکلای خوب بندرعباس می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس: بندرعباس، گلشهر، چهارراه دانشگاه
  • شماره وکیل: 09178641812
  • شماره تماس: 09364952009
  • حضور در دفتر با هماهنگی و وقت قبلی

2) لیدا تمریان

لیدا تمریان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 22355 می‌باشد. در تمامی دعاوی طلاق، نفقه، تمکین، جعل، آدم ربایی، خیانت در امانت، قتل، چک و سفته، الزام به تنظیم سند، مطالبه دیه یا خسارت خلاصه‌ای از دعاوی موکوله به خانم لیدا تمریان است که توانسته است با پشتکار خویش پرونده‌های موکوله را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند که این موفقیت باعث ایجاد رضایت در مراجعه کننده شده و این درصد بالای رضایت از کار موجب قرار گرفتن خانم تمریان در بین بهترین وکلای بندرعباس شده است.

  • آدرس: بندرعباس، چهارراه فاطمیهف شریعتی شمالی، مجتمع فاطمیه، طبقه3،  واحد ١٠
  • شماره تماس وکیل: 09177671530

 

3) سمانه سالاری

سمانه سالاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، دارای پروانه وکالت به شماره 21386می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1392 صادر شده است. انجام پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری، خانوادگی، ملکی، ثبتی از جمله سوابق کاری این وکیل با سواد می‌باشد که بیشتر پرونده‌های موکوله به وی ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی، جعل، ارتشاء، اخاذی، جرایم انتخاباتی، جرایم نظام صنفی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیر قانونی، جرایم سایبری و رایانه ای، جرایم مربوط به پلم، سرقت و مفقودی چک، افشای اسناد محرمانه و سری دولتی، افساد فی الارض، جرایم بودجه و… خلاصه ای از دعاوی کیفری است، می‌باشد بنابراین می‌توان وی را در زمینه دعاوی کیفری متخصص دانست. از خدمات وکالتی خانم سالاری می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است.

  • آدرس:بندرعباس، چهارراه دانشگاه به سمت چهارراه نخل، روبروی هتل فروغ، ساختمان زکریا، طبقه هفتم، بالای داروخانه دکتر گودرزی
  • شماره وکیل: 09173584186

4) لیدا زارع یرجی

لیدا زارع یرجی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاورحقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت به شماره 8501 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری  در سال 1389 صادر شده است. انجام پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری(سرقت، سقط جنین، ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی و …)، خانوادگی(ظلاق، ظلاق توافقی، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند و…) ، ملکی، ثبتی از جمله سوابق کاری این وکیل با سواد می‌باشد که با فن بیان رسا و شیوا، اخلاق پسندیده، آگاهی و تجربه خویش توانسته پرونده موکوله را با پایان خوش به پایان برساند.

  • آدرس: بندرعباس، رسالت شمالی، بعد از پل سمت راست، ساختمان سپاهان، طبقه ۵ واحد ۲۱
  • شماره تماس وکیل: 09173607933

 

5) لیلا شریفی

لیلا شریفی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ، دارای پروانه وکالت به شماره 8647می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1394 صادر شده است. انجام پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری، خانوادگی، ملکی، ثبتی از جمله سوابق کاری این وکیل با سواد می‌باشد که بیشتر پرونده‌های موکوله به وی (ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی، جعل، ارتشاء، اخاذی، جرایم انتخاباتی، جرایم نظام صنفی، صدور چک بلامحل، مشروبات الکلی، بازداشت غیر قانونی، جرایم سایبری و رایانه ای، جرایم مربوط به پلم، سرقت و مفقودی چک، افشای اسناد محرمانه و سری دولتی، افساد فی الارض، جرایم بودجه و…) خلاصه ای از دعاوی کیفری است، می‌باشد بنابراین می‌توان وی را در زمینه دعاوی کیفری متخصص دانست. از خدمات وکالتی خانم شریفی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است.

  • آدرس:بندرعباس، چهار راه فاطمیه، جنب لوازم تحریر کاتبی، ساختمان سپیدار، طبقه سوم، واحد ۷
  • شماره وکیل: 09177693103

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن بندرعباس– لیست 5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل زن بندرعباس یاری کرده باشیم.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *