5/5 - (4 امتیاز)

یکی از مهم‌ترین نکاتی که معمولا بهترین وکلای زن بوشهر روی پرونده‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و به همین جهت علاوه بر کسب تجربه توانسته‌اند به خوبی رضایت موکلان خود را حاصل کنند. شاید تصور کنید که ارتباط با بهترین وکیل زن در بوشهر کار دشواری است امروزه با روی کار آمدن اینترنت امکان برقراری ارتباط و مشاوره با بهترین وکیل زن در بوشهر کار دشواری نیست و شما با اطلاع از موضوع پرونده خود می‌توانید به راحتی وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید. فرد باید ویژگی های یک وکیل خوب را بشناسد و وکیل انتخابی خود را براساس آن ویژگی‌ها سنجیده و انتخاب نماید. وکیل باید در اقدامات و تصمیمات خود، صلاح و مصلحت موکل را رعایت کرده و به آن توجه کند. وکیل، در مقابل خسارتی که در حق موکل خود ممکن است به او وارد کند مسئول بوده و نباید از محدوده اختیاراتی که به وی داده می‌شود، فراتر رود.

در این مقاله لیستی از وکلای زن خبره و باتجربه بوشهر با راه‌های ارتباطی آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته است.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل زن بوشهر را با لیست 5تایی بشناسید⚖️【سال1402】

1) لیلا ایزدپناه

لیلا ایزد پناه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، اسناد رسمی و تجاری، آیین دادرسی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، دعاوی پزشکی، عقود و معاملات، شهرداری، ملکی، موجر و مستاجر، قصاص، مطالبه وجه، مطالبه خسارت، خانواده خلاصه‌ای از دعاوی است که به وی واگذار شده است. اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی از خدمات وکالتی است ایشان به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و دارای سابقه 8 ساله می‌باشد. دارای شماره پروانه 448 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: بوشهر، سه راه بازرگانی، ساختمان احمدی دشتی، طبقه اول، واحد ٤
  • شماره تماس: 09171776583

2) سکینه علمدار

سکینه علمدار، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی بوشهر، مشاوره و پذیرش وکالت کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده وملکی در سراسر کشور و تنظیم انواع لوایح دفاعی، دادخواست، شکوائیه و قرارداد از جمله خدمات وکالتی خانم علمدار در چندین سال وکالت خویش می‌باشد که وی را در زمره بهترین وکلای زن بوشهر و وکیل بوشهر جای داده است.. دارای شماره پروانه 108 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1395 صادر شده است، می‌باشد.

  • آدرس: بوشهر، خیابان مطهری، جنب پمپ بنزین، باغ زهرا، ساختمان کامکاری، طبقه اول
  • شماره تماس: 09171712578

3) لیلا اهرمی نژاد

لیلا اهرمی نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشتور حقوقی بوشهر، کارشناس ارشد فقه و حقوق جزا ، در طول 9 سال وکالت خویش پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی ملکی، خانواده، کیفری، حقوقی برعهده گرفته که توانسته با پشتکار، صداقت درکار، رازبودن نسبت به جزییات پرونده، فن بیان رسا و شیوا آنها را با درصد بالایی از موفقیت به پایان برساند. دارای شماره پروانه 13917 است که از سوی کانون وکلای قوه قضاییه صادر شده است. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان با هزینه و تعیین وقت قبلی است.

  • آدرس: بوشهر، خیابان جفره، بالاتر از رستوران میداف، نبش کوچه خلیج فارس۱۵، مجتمع تجاری آفتاب، واحد۲
  • شماره تماس: 09177761476

4) صدیقه حاجیانی

صدیقه حاجیانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی بوشهر، 13 سال سابقه درخشان وکالت و مشاوره داشته و در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، ارث وملکی دارای پرونده‌های موفق بسیاری می‌باشد. تنظیم انواع لوایح دفاعی، دادخواست، شکوائیه و قرارداد از جمله خدمات وکالتی خانم حاجیانی در چند سال دوره وکالت خویش می‌باشد. دارای شماره پروانه 225 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1387 صادر شده است، می‌باشد. وکیل و مشاور بانک مهر اقتصاد و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از سوابق کاری و تحصیلی این وکیل نمونه وکار کشته است. ایشان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری با تعیین وقت قبلی می‌باشد.

  • آدرس: بوشهر، خیابان مطهری، سه راه بازرگانی، ساختمان مسیله، طبقه ۶، واحد ۶۰۴
  • شماره تماس: 09177733569

5) مریم مرشدی

مریم مرشدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، اسناد رسمی و تجاری، آیین دادرسی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، دعاوی پزشکی، عقود و معاملات، شهرداری، ملکی، موجر و مستاجر، قصاص، مطالبه وجه، مطالبه خسارت، خانواده خلاصه‌ای از دعاوی است که به وی واگذار شده است. اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی از خدمات وکالتی است ایشان به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

  • آدرس: بوشهر،خیابان شهید مطهری، نرسیده به میدان امام، ساختمان کامکاری
  • شماره تماس: 09171762102

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن بوشهر – لیست 5 تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل زن بوشهر یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *