5/5 - (1 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️ بهترین وکیل زن رشت را با لیست 5تایی بشناسید!⚖️【آپدیت1402】

وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10 تایی از وکلای برتر در رشت، انتخاب بهترین وکیل زن در رشت را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص رشت باز شود. ما در این مقاله به  معرفی 10 وکیل برتر در رشت می‌پردازیم.

1) المیرا آسوبار 

المیرا آسوبار، وکیل پایه یک دادگستری رشت و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و در مدت فعالیت حقوقی خود توانسته به عنوان یک وکیل ملکی برتر رشت و مسئولیت پذیر نسبت به موکلین خود شناخته شود. اگر در شهر رشت با یک موضوع حقوقی درگیر شدید، برای تسریع بخشیدن و رسیدگی بهتر و اصولی به امور، بدنبال یک وکیل پایه یک دادگستری هستید، می توانید به وکیل المیرا آسوبار اعطای وکالت نمایید.

حوزه فعالیت وکیل آسوبار در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های کیفری با موضوعات (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)
  2. پرونده‌های حقوقی من الجمله: (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  3. پرونده‌های ملکی مانند: (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)
  4. پرونده‌های خانواده از جمله: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی با وکیل آسوبار، وکیل زن رشت، می‌توانید با شماره زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

  • آدرس: رشت، بلوار نامجو، روبروی کلینیک امام سجاد، پلاک۵۸۱، طبقه اول
  • شماره وکیل در رشت: 09121021394
  • شماره دفتر: 01332332774
  • حضور در دفتر با هماهنگی قبلی و رزرو وقت

 

2) باران نوروزی

باران نوروزی، وکیل رشت و مشاور حقوقی، کارشناسی حقوق از دانشگاه گیلان، عضو اصلی کمیسیون روابط عمومی و کمیسیون حقوق زنان و خانواده در دوره یازدهم هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان، که از سال 1393 عضو کانون وکلا شده و در حال حاضر 9 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت دارد. باران نوروزی با پشتکار و علاقه فراوان به حرفه خود توانسته است رضایت صد در صدی موکلین خود را به دست‌آورد و جزء بهترین وکلای زن رشت باشد.

شهروندان رشت و شهرهای حومه رشت می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی ملکی من الجمله:(الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل مبیع (مال مورد معامله)، اثبات مالکیت،خلع یدقلع و قمع بنا و مستحدثات، اخذ دستور موقت، توقف و ابطال عملیات اجرایی ثبتی و اجرای احکام دادگاه ذیصلاح، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تخلیه اماکن مسکونی و تجاری، مصادره اموال، اعتراض به برگ تشخیص اداره منابع طبیعی و اثبات مالکیت اراضی غیرملی بطرفیت اداره منابع طبیعی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان و …)؛ دعاوی کیفری و جرائم علیه اشخاص و اموال، من الجمله: (کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و …) و دعاوی حقوقی (چک و سفته و رسید عادی، ابطال رای داوری،دعاوی قراردادی، دعاوی ارث و …) و همچنین در دعاوی خانواده (طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، ارث و تقسیم ترکه، وصیت و …) به وکیل باران نوروزی اعطای وکالت نمائید.

  • آدرس:رشت،چهارراه گلسار، بلوار انصاری، روبروی بانک سپه، نبش کوچه مسعود، جنب مبل ایران، عمارت پدر، طبقه ۵، واحد ۷
  • شماره تماس وکیل: 09111386201
  • شماره تماس دفتر: 01333726760
  • حضور در دفتر با هماهنگی قبلی
  • حضور وکیل در دفتر: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰

 

3) سمیرا فرهادی نیا

سمیرا فرهادی نیا، وکیل پایه یک دادگستری رشت و مشاوره حقوقی، وکیل متخصص با 13 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، ملکی و خانواده است. دارای پروانه وکالت به شماره 15327 که در سال 1387 موفق به دریافت آن شده است. کارشناس حقوق و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی آخرین مدارک تحصیلی وی می‌باشد. خانم فرهادی نیا یکی از بهترین وکیل در زمینه دعاوی مربوط به ملک و اراضی می‌باشد که با پشتکار خویش توانسته است این عنوان را کسب نماید.

  • آدرس: رشت، سیاهکل ،خیابان امام،مجتمع تجاری نگین، طبقه دوم،واحد۲۹
  • تلفن تماس وکیل: 09113474583

4) فرزانه سیاسی فر

فرزانه سیاسی فر، وکیل پایه یک دادگستری و مشاورحقوقی، دارای پروانه وکالت به شماره 5078 است که از سوی کانون وکلا دادگستری صادر شده است. خانم سیاسی فر دارای خدمات وکالتی مانند مشاوره حضوری، اخذ پرونده، نوشتن اوراق قضایی، قرارداد است که مشاوره‌های ایشان با تعیین وقت قبلی و هزینه است. در زمینه تمامی دعاوی مانند دعاوی خانواده، ثبتی، کیفری، ملکی و حقوقی متخصص بوده و بیش از 500 پرونده در این دعاوی با پشتکار خود به نتیجه مثبت رسانده و در زمره بهترین وکلای رشت قرار دارد.

  • آدرس: رشت، خیابان امام خمینی، جنب کارخانه آردکوبی، پلاک ۱۷۴، طبقه اول
  • شماره تماس وکیل: 09111354570

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر  مطلب بهترین وکیل خانم رشت– لیست5تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل زن رشت یاری کرده باشیم.

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *