4.1/5 - (161 امتیاز)

انتخاب بهترین وکیل ملکی در سمنان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد باید در مواجهه با موارد قضایی انجام دهند. در شرایط دشوار و پیچیده، افراد و شرکت‌ها ممکن است نیازمند راهنمایی یک متخصص حقوقی باشند. یک وکیل ملکی خوب می‌تواند تاثیر مثبت و چشمگیری بر زندگی موکل خود داشته باشد. حال این سوال مطرح می‌شود که چه چیزی یک وکیل ملکی خوب در سمنان را می‌سازد؟ ممکن است هر فرد با وکلایی برخورد کرده باشد که بلافاصله پس از صحبت با آن وکیل متوجه ضعف کار ایشان شده باشد و ازدادن پرونده خود به آن وکیل صرف نظر کرده باشد. بهترین وکیل در سمنان می‌داند که چگونه می‌تواند ایده‌های مهم را در نوشتن قانون رسمی، در ایمیل غیر رسمی، در مکالمات تلفنی، از طریق بحث در تنظیمات قانونی رسمی و مکالمات خصوصی مطرح کند. با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی جامعه همه افرادی که درگیر پرونده‌های قضایی هستند توانایی تسلط کافی بر قوانین را نداشته و همین امر باعث می‌شود تا به دنبال یک وکیل با پشتکار عالی باشند و مشکل در اینجا است که انتخاب یک وکیل خوب با وجود وکلای زیاد در جامعه کار سختی است. در نتیجه این کار بسیار مهم است چرا که یک انتخاب اشتباه کلا مسیر پرونده را تغییرمی دهد.

 

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل ملکی سمنان را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1402】

1) سلمان قدرتی

سلمان قدرتی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، ایشان با لقب بهترین وکیل ملکی در سمنان معرفی شده است که همین مسئله سبب جلب اعتماد مردم شده است. جناب آقای سلمان قدرتی تعهد اخلاقی بسیار بالا و صداقت زیادی در حیطه کاری اش می باشد و در زمینه دعاوی های کیفری، ملکی، ثبتی، اسناد و مدارک، مالی، تجاری، خانواده و غیره فعالیت دارد. دارای پروانه وکالت به شماره 2564 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: سمنان، بلوار قدس، روبروی رستوران، پلاک 2
  • شماره تماس:  09123319950

 2) مطهره امیریان فر

مطهره امیریان فر، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در سمنان، از خدمات وکالتی خانم امیریان فر می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به عنوان وکیل متخصص در دعاوی مختلف به همراه داشته است. ایشان با تلاش و پشتکار خویش موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 21781 شده است و به خاطر داشتن اخلاقی پسندیده و راهنمایی کامل موکلین تبدیل به یکی از بهترین وکلای سمنان شده است.

  • آدرس: سمنان،چهارراه ورزش، مجتمع نهضت، بلوکb، واحد 608
  • شماره تماس:  09125314494

3) مهدی برهانی

مهدی برهانی، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری، مشاورحقوقی سمنان که در زمینه دعاوی ملکی، خانواده، حقوقی و کیفری قبول پرونده کرده و با راهنمایی کامل و آشنا کردن مراجعین با قوانین پرونده مربوطه آنها را در ادامه یا عدم ادامه پرونده یاری می‌رساند. در سال 1392 آقای برهانی با پشتکار خود موفق به دریافت پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری سمنان به شماره 22026 شده است.

  • آدرس: سمنان،بلوار قدس، بلوار شهید صدیقی، ما بین فرعی ۳ و ۵، طبقه فوقانی، تزئینات آمود
  • شماره تماس: 09122310171

4) زهرا صادقی

زهرا صادقی، وکیل پایه یک دادگستری سمنان و مشاور حقوقی، که در سال 1389 موفق به دریافت پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره پروانه 7290 شده است. با توجه به اظهارات مراجعین، به عنوان موکل و بررسی توضیحات و مدارک ایشان، خانم صادقی برای پرونده موکل لایحه دفاعیه تنظیم نموده و به موکل تحویل می دهد. اگر به دنبال وکیل ملکی کارکشته در سمنان بوده و ‌می‌خواهید کارتان توسط وکیل معروف و کاربلد انجام بگیرد، خانم صادقی بهترین گزینه است چون یکی از بهترین وکلای سمنان محسوب می‌شود.

  • آدرس: سمنان،میدان مشاهیر، روبروی بانک مسکن، ساختمان خرمیان، طبقه اول
  • شماره تماس: 09125318867

5) مهدی فامیلی

مهدی فامیلی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سمنان، خذمات وکالتی که ایشان در دفتر خود به موکل ارائه می‌دهد عبارت است ار اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم لایجه و دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه است. مشکلات قضایی بسیار گسترده بوده و باید حتما به سراغ وکیلی رفت که برای مدت زیادی به صورت حرفه‌ای در حوزه دعوای ملکی فعالیت کرده و پرونده‌های برعهده گرفته را با نتیجه مثبت به پایان رسانده باشد، وکیل مهدی فامیلی یکی از وکلای برتر ملکی در سمنان می‌باشد که در تمامی دعاوی ملکی پرونده‌های داشته که بر وفق مراد موکل به پایان رسانده است.

  • آدرس: سمنان،باغ فردوس خیابان میرزای شیرازی پلاک 44 طبقه 4
  • شماره تماس: 09121311967

 

6) علی همتیان

 علی همتیان، وکیل پایه یک دادگستری، نایب رئیس اسبق کانون وکلای استان سمنان، مشاور حقوقی، متخصص در امور بین الملل، امور ثبتی، امور حسبی و ثبت احوال، ایین دادرسی، بورس، بیمه، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، دعاوی بانکی، دعاوی قاچاق، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، دعاوی پزشکی، خانواده با 14 سال سابقه درخشان وکالت می‌باشد. دارای شماره پروانه 9663 که از کانون وکلای قوه قضاییه در سال 1387 دریافت کرده است.

  • آدرس: سمنان،باغ فردوس، ساختمان فراز، طبقه 3
  • شماره تماس: 09125322580

 

7) حسن آرین پور

حسن ارین پور، وکیل پایه یک دادگستری سمنان و مشاور حقوقی که ایشان به صورت حضوری و غیر حضوری برای مراجعین ارائه خدمت می‌کند. دارای شماره پروانه به شماره 30521 از کانون وکلای دادگستری می‌باشد که در سال 1398 موفق به دریافت آن شد. آقای ارین پور در مدت3 سال وکالت خویش پرونده‌های بسیاری در دعاوی خانواده( طلاق، طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی زن، درخواست طلاق از سوی مرد، مطالبه اجرت المثل و غیره)، دعاوی ملکی( دعاوی فک رهن، خلع ید، الزام به تحویل ملک، الزام به تنظیم سند رسمی، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع و غیره) و دعاوی کیفری و حقوقی داشته اما تخصص اصلی ایشان در زمینه دعاوی ملکی است که با آشنایی کامل از قوانین و پایبندی به تعهدات توانسته به نتیجه مثبت برساند و خود را به عنوان وکیل نمونه معرفی نماید.

  • آدرس: سمنان، بلوار ١٧ شهریور، خیابان منتظری، کوچه ارغوان، پلاک ٤٧
  • شماره تماس:09197347197

 

8) اقدس رهائی

اقدس رهائی، در سال 1389 موفق به دریافت پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره پروانه 9554 شده است. مشاور حقوقی سمنان که هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. خانم رهائی وکیل پایه یک دادگستری سمنان، با راهنمایی‌های دقیق و به جای خویش، موکلین را در مسیر شکایت یا عدم شکایت یاری می‌رساند. ایشان دارای پرونده‌های زیادی در زمینه انواع دعاوی حقوقی و کیفری داشته که موفقیت در بیشتر آن پرونده‌ها دیده می‌شود.

  • آدرس: سمنان،بلوار قدس، بلوارشورا، شهیدصدیقی، نبش فرعی۴،ساختمان گلفام، طبقه۱واحد۱
  • شماره تماس: 09127312405

 

9) حمیدرضا تبریزیان

وکیل حمیدرضا تبریزیان، وکیل پایه یک دادگستری سمنان و مشاور حقوقی که مشاوره وی به صورت حضوری و غیر حضوری باتعیین وقت قبلی انجام می‌شود. عضو کانون وکلای استان سمنان، با شماره پروانه ثبتی 21920، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد اما تخصص وی در زمینه دعاوی ملکی است. آقای تبریزیان به عنوان یک وکیل خبره سمنان در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

  • آدرس: سمنان، باغ فردوس (خیابان میزابزرگ شیرازی)، نرسیده به سه راه ولیعصر، ساختمان نشاط، طبقه چهارم
  • شماره تماس: 09127328211

 

10) فاطمه یحیایی

وکیل فاطمه یحیایی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سمنان،  دعاوی اراضی، املاک، شهرداری و تغییرکاربری، چند سال سابقه وکالت داشته که بیشتر پرونده‌های موکوله در زمینه دعاوی ملکی است. دارای مشاوره تلفنی و حضوری بوده و راه حل دهنده عالی برای مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده و انتخاب وکیل مناسب راهنمایی می‌کند. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به فعالیت نوشتن قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری و غیر حضوری که با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود اشاره کرد و با توجه به سابقه درخشان وکالت، ایشان را یکی از بهترین وکلای سمنان معرفی نمود. دارای شماره پروانه 47514 که از کانون وکلای دادگستری سمنان صادر شده می‌باشد.

  • آدرس: سمنان، میدان عدالت، خیابان قدس ۱۵، خیابان ۱۷، درب سوم، پلاک ۲۴
  • شماره تماس: 09120810942

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل ملکی سمنان – لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی سمنان یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *