4.5/5 - (2 امتیاز)

اگر طرف دعوا خانم باشد، عموما ترجیح می‌دهد وکیل خانم به وی در روند پرونده کمک کند. این انتخاب می تواند دلایل مختلفی مانند درک بهتر وکیل زن کرج از جزئیات پرونده، توجه بیشتر به موکل خود و یا دلایل دیگر باشد که شرایطی را ایجاد می کند تا موکل ترجیح دهد تا یک وکیل خانم در کرج داشته باشد. لازم به ذکر است که بهترین وکیل زن هم می‌تواند در صورتی که تجربه و سابقه‌ی کافی داشته باشد مانند وکلای مرد و حتی بهتر از ایشان از پس دعاوی برآید. بعد از تخصص، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که موکل باید به منظور انتخاب وکیل مورد نظر خود به آن توجه کند، اعتماد و امانت داری است. هم چنین موکل باید حتما قبل از بستن هرگونه قرارداد با وکیل از معتبر بودن پروانه وکالت وی و بازرسی صلاحت، شخصیت و مهارت‌های وی را انجام دهد. چرا که گاها برخی از افراد، با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری مبالغ بسیار بالایی را از افراد دریافت می کنند در صورتی که هیچ گونه مجوزی برای حضور در دادگاه ها ندارند. خوشبختانه در کرج وکلای زن خوب کم نیستند و فرد می‌توانید با کمی تحقیق وکیل مورد نیاز را انتخاب کنید. یک وکیل زن از ویژگی‌های مهمی برخوردار باشد. انتخاب یک وکیل خوب باید با توجه به ویژگی‌های او صورت خواهد گرفت.  وکیل باید بتواند با تمامی رمز و رازهای وکالت آشنایی داشته و به روی مسئله تسلط  کامل داشته باشد.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها
✔️بهترین وکیل زن کرج را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال 1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل زن در کرج چیست؟ مشخصات فردی  10 وکیل  برتر زن در کرج، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل خانم کرج، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

 

فریبا تیموری - وکیل زن کرج
فریبا تیموری – وکیل زن کرج

1) فریبا تیموری

فریبا تیموری، وکیل پایه یک دادگستری کرج، فارغ التحصیل در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران و کارشناسی ارشد حقوقی تجارت بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین دارای رتبه 2 در آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری می‌باشد. ایشان عضو استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید بهشتی تهران، نگارنده مقالات حقوقی متعدد و فعال مدنی در حوزه‌ی حقوق زنان است. فریبا تیموری را می‌توان به عنوان یک وکیل کارکشته و خبره کرج معرفی کرد که براساس تخصص و دانش خوب در تمام دعاوی قبول پرونده می‌کند.

تیموری، به عنوان یک وکیل حرفه ای کرج، دارای سابقه وکالت درخشان و موفق در انواع دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، امور ملکی و .. بوده و همچنین وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور در کلیه امور را پذیرا می‌باشد. شهروندان کرج، شهرهای حومه کرج و همچنین ساکنین تهران می‌توانند با اطمینان خاطر در دعاوی ملکی من الجمله: (الزام به تنظیم سند رسمی در کرج، مشارکت در ساخت، الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی، دعاوی الزام به دریافت پایان کار، انواع قراردادها و تعهدات قراردادی، ابطال و فسخ قرارداد و …) دعاوی کیفری و جرائم علیه اشخاص و اموال، من الجمله: (کلاهبرداری، فروش مال‌غیر، سرقت، جعل، خیانت در امانت، روابط نامشروع، تصادفات، ضرب و جرح، توهین و تخریب، …) و همچنین در دعاوی خانواده (طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، ارث و تقسیم ترکه، وصیت و …) به خانم فریبا تیموری اعطای وکالت نمائید.

برای اعطای وکالت به فریبا تیموری یکی از وکیل‌های خوب کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: کرج، انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکB، طبقه۵، واحد۹
  • شماره وکیل: 09129569170
  • شماره وکیل کرج: 09129569170
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

2) مونا تقی زادگان

مونا تقی زادگان، وکیل پایه یک دادگستری کرج و مشاور حقوقی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی، دارای ۱۴ سال سابقه وکالت می باشد. وکیل مونا تقی‌زادگان با تجربه سالها وکالت در زمینه‌های مختلف و داشتن پرونده‌های موفق دانش خود را در زمینه پرونده‌های قضایی، به اثبات رسانده است. کسب نتیجه قابل قبول موکلین در طول سال‌های فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده که در رده بهترین وکلای استان البرز و شهر کرج قرار داشته باشد.شما با اولین مشاوره حضوری به شایستگی و حرفه‌ای بودن ایشان در وکالت پی خواهید برد. نامبرده از سال ۹۵ وکیل اتاق بازرگانی بوده و وکالت اشخاص سرشناس در پرونده‌های مختلف را به عهده داشته است.

وکیل تقی‌زادگان در پرونده‌های کیفری و حقوقی فعال بوده و در موضوعاتی از جمله نزاع، ضرب و جرح، شرب خمر، مواد مخدر، سرقت، قتل، ربا، دعاویی کیفری خانواده، دعاویی روابط نامشروع، جرائم رایانه ای، جرائم اطفال، تهدید و توهین و افترا و نشر اکاذیب، انتشار تصاویر در فضای مجازی از متخصصین می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم مونا تقی زادگان در زمینه‌های جرائم اقتصادی، دعاویی ایرانیان خارج از کشور، دعاویی کیفری (جرائم) رایانه‌ای( اینترنتی)، کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت و ضرب و جرح می‌توان نام برد. شهروندان استان البرز و تهران می‌توانند جهت امور وکالتی خود به  وکیل تقی‌زادگان مراجعه نمایند. ایشان مدیریت تیم تخصصی وکلا را که همگی وکلای پایه یک دادگستری و دارای تجارب ارزنده در پرونده‌های مختلف هستند را به عهده دارد. برای مشاوره حضوری با خانم وکیل مونا تقی زادگان از وکلای مجرب استان البرز می‌توانید از طریق شماره موبایل زیر با وی در ارتباط باشید.

  • آدرس: کرج
  • تلفن تماس وکیل: 09126151109
  • حضور در دفتر فقط با تعیین وقت قبلی

 

3) مهسا ایرجی

مهشید مهدوی پناه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی البرز، دارای 8 سال سابقه درخشان وکالت در تمامی دعاوی خانواده( حضانت، استرداد جهیزیه، نفقه، اجرت المثل، طلاق، طلاق توافقی و…)، دعاوی ملکی( اثبات مالکیت، وصول مطالبات و …)، دعاوی کیفری( مشروبات الکلی، قاچاق کالا، قاچاق ارز، جعل اسناد، کلاهبرداری و…) دعاوی ثبتی و بانکی می‌باشد. ایشان با درصد بالایی از موفقیت تمامی پرونده‌های موکوله به خویش را به پایان رسانده ولی باید گفت که تخصص اصلی وی در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق توافقی است.  کارشناس ارشد حقوق خصوصی، رتبه یک اختبار در کانون وکلای البرز، رتبه 16 آزمون وکلای البرز، نماینده مجلس کرج از جمله سوابق کاری و تحصیلی خانم ایرجی است.

  • آدرس: کرج، طالقانی شمالی، ساختمان سپید، واحد 99

 

4) رقیه بحرکاظمی

رقیه بحر کاظمی، وکیل پایه یک دادگستری و وکیل مشاور حقوقی، ایشان سابقه‌ای بیش از 11 سال سابقه در وکالت دارند و تجارب بسیاری در دعاوی مختلف کسب کرده اند و از این رو می‌توانند موکل خود را به بهترین راه حل‌ها راهنمایی کنند. به عنوان بهترین وکیل طلاق در کرج می‌توان خانم بحرکاظمی را معرفی کرد چون ایشان در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق مهارت خاصی داشته و بیشتر پرونده‌های موکوله به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است. تنظیم قرارداد، تنظیم لایحه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری از خدمات وکالتی سرکار خانم بحرکاظمی معرفی کرد. هم چنین ایشان دارای حق الوکاله توافقی می‌باشد.

  • آدرس: کرج، چهارراه طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، جنب خیابان بخشداری، ساختمان سپید، طبقه 2، واحد 8
  • شماره تماس وکیل:  09121675896

 

5) زهرا احمدی

زهرا احمدی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج که صدها پرونده کیفری و حقوقی در مدت 10 سال سابقه وکالت به وی موکول شده است. خانم احمدی در زمینه‌های مختلف حقوقی، ملکی، ثبتی، خانواده، کیفری، ثبت اسناد، داوری، بین الملل، مالیات، ثبت احوال و غیره فعالیت دارد اما عمده تخصص ایشان در زمینه دعاوی مربوط به خانواده بخصوص طلاق توافقی است. دارای شماره پروانه 22660می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از خدمات وکالتی خانم احمدی  می‌توان به مشاوره حضوری و غیر حضوری، تنظیم لایحه، تنظیم شکواییه، تنظیم قرارداد، تنظیم دادخواست اشاره کرد. خانم احمدی دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی است.

  • آدرس: کرج، بلوارملاصدرا، نرسیده به چهارراه نبوت، بعدازمدرسه رشد نو، ساختمان امایش، طبقه اول، واحد اول
  • تلفن تماس وکیل: 09191622029

 

6) سمانه حیاتی

سمانه حیاتی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق است. خانم حیاتی  در مدت 12 ساله وکالتی خویش پرونده‌های بسیاری در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، ملکی و … برعهده گرفته که با تسلط بر قوانین و جزا و امانت داری نسبت به اسرارو بیانی رسا وشیوا توانسته آن پرونده را به نتیجه دلخواه موکل برساند، ولی عمده پرونده‌های قبول شده توسط وی در مورد دعاوی خانواده به خصوص طلاق است بنابراین تخصص خانم حیاتی در مورد طلاق است. از جمله خدمات وکالتی خانم حیاتی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه،لایحه، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: کرج، خیابان مطهری، ساختمان تکسا
  • شماره تماس وکیل: 09124661979

 

7) ندا خوانین زاده

ندا خوانین زاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد است. خانم خوانین زاده در مدت چندین سال وکالتی خویش پرونده‌های بسیاری در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده(طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند،…)، ملکی( دعاوی تخلیه اماکن عمومی، فسخ قرارداد، خیانت در امانت، …) و … برعهده گرفته که با تسلط بر قوانین و امانت داری نسبت به اسرارو بیانی رسا توانسته آن پرونده را به نتیجه دلخواه موکل برساند، ولی عمده پرونده‌های قبول شده توسط وی در مورد دعاوی خانواده به خصوص طلاق است بنابراین تخصص خانم خوانین زاده در مورد طلاق است. از جمله خدمات وکالتی خانم خوانین زاده می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه،لایحه، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: کرج، ضلع جنوب غربی چهاراه طالقانی، جنب داروخانه دکتر صفوی زاده، مجتمع میترا، طبقه 2، واحد 4
  • شماره تماس وکیل: 09123627495

 

8) محیا رضایی

خانم محیا رضائی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج، متخصص در امور خانواده و ملکی، خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی،مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. 12 سال سابقه درخشان وکالت، دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره 7125 که در سال1388 صادر شده و کارشناس حقوق قضایی می‌باشد. راز موفقیت وی صداقت ، دقت و پیگیری جدی پرونده هاست که این ویژگی ایشان را به بهترین وکیل دعاوی ملکی تبدیل کرده است.

  • آدرس:کرج، میدان ۷ تیر، خیابان طالقانی جنوبی، ساختمان تارا، طبقه دوم، واحد ۴
  • شماره تماس: 09124625346

 

9) الهام نجف قلی‌زاده

وکیل پایه یک دادگستری البرز و مشاور حقوقی، فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی با 10سال سابقه کاری است. داشتن مکان و فضایی مناسب برای ارائه خدمات حقوقی مختلف، ایجاد امکانات مناسب برای ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم، مشاوره حقوقی و پذیرش وکالت، ایجاد راه‌های ارتباطی مناسب برای ارتباط مراجعین با وکیل از خدمات ویژه دفتر این وکیل خوب برای موکل است. پذیرش دعاوی حقوقی(خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی،  رفع تصرف عدوانی، مطالبه وجه، سرقفلی، حق کسب، پیشه و تجارت و…)، دعاوی خانواده ( طلاق توافقی، درخواست طلاق از سوی مرد، استرداد جهیزیه، نفقه، مهریه، اجرت المثل و …) و دعاوی ملکی از جمله دعاوی است که این وکیل نمونه قبول پرونده کرده است.

  • آدرس:کرج، بلوارملاصدرا، جنب ساختمان حقوقی شماره ٣، ساختمان صدرا، طبقه اول،واحد ٣
  • شماره وکیل: 09124601801

 

10) مرضیه وکیل‌نژاد

سرکار خانم مرضیه کریم‌نژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، قبول وکالت در زمینه دعاوی پرونده‌های کیفری شامل کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، صدور چک بلامحل و اختلاس، پذیرش دعاوی حقوقی در زمینه ملکی مانند سرقفلی، حق کسب و پیشه و اوقاف، پذیرش پرونده‌های خانوادگی نظیر طلاق، مهریه، اجرت‌المثل و تمکین، پذیرش دعاوی حقوق خصوصی نظیر ارثیه و اموال شخصیه، وکالت دعاوی مسئولیت مدنی کرده و از خدمات وکالتی وی می‌توان به و قراردادها، تنظیم انواع قرارداد، شکواییه، دادخواست و مشاوره حضوری و غیر حضوری البته با تعیین وقت قبلی اشاره کرد. باید بیان کرد که خانم کریم‌نژاد به عنوان وکیل کیفری نمونه و کار بلد در کرج شناخته شده است.

  • آدرس: کرج، گوهردشت، میدان رستاخیز، ساختمان دفتر اسناد رسمی 57، طبقه اول
  • تلفن تماس وکیل: 09123786268

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل زن کرج– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل خانم کرج یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *