5/5 - (1 امتیاز)

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل رامسر را با لیست 10تایی بشناسید!!

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل رامسر چیست؟ وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای رامسر، انتخاب بهترین وکیل رامسر را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، با کمک وکلای متخصص باز شود. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

1) اسحق حبیبی

اسحق حبیبی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری رشت به شماره پروانه 1633 که در سال 1385 از سوی این سازمان صادر شده است . از خدمات وکالتی حبیبی به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه، تنظیم لایحه، مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌توان اشاره کرد که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی است. اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، تملک اپارتمان ها، خانواده، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، شهرداری، عقود و معاملات، قصاص، مطالبه خسارت، ملکی، موجر و مستاجر پرونده های موکوله به وی می‌باشد که این موضوع باعث شده است که به عنوان یکی از بهترین وکلای رامسر معرفی شود.

  • آدرس: رامسر، ابریشم محله، طبقه فوقانی پوشاک دانزا
  • شماره وکیل: 09127200137

2) ایرج مرادیان

ایرج مرادیان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی رامسر، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. وکیل متخصص با 16 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت خویش به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است. در سال 1386 موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 1374می‌باشد.

  • آدرس: رامسر، خیابان عباس فرد، نرسیده به بهداری، موقوفه رحیمیان
  • شماره وکیل:09113410663

3) فتانه کورشیان

فتانه کورشیان، وکیل پایه یک دادگستری رشت، قبول دعاوی حقوقی، ملکی، خانوادگی، خدمات وکیل به مراجعه کنندگان قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری، چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، تعزیرات حکومتی، تملک اپارتمان‌ها، دعاوی قاچاق و غیره می‌باشد. پروانه وکالت فتانه کورشیان در سال 1386 از سوی مرکز وکلای دادگستری به شماره 2133 صادر شده است که در این مدت توانسته با پشتکار و کسب مهارت در زمینه وکالت خود را در زمره بهترین وکلای شهر رامسر قرار دهد.

  • آدرس: رامسر، سادات شهر، خیابان شهید باهنر، ساختمان پیشقدم، طبقه 1
  • شماره وکیل :  091119422139

4) مهرداد حیات بخش

مهرداد حیات بخش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی رامسر، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت خویش به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است. در سال 1394 موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 26998 می‌باشد.

  • آدرس: رامسر، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید منتظری، پلاک۴۵واحد۱
  • شماره وکیل : 09112937309

5) حافظ خرمشاهی

حافظ خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی رامسر، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت خویش به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است. موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 1106می‌باشد. آقای خرمشاهی پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، حقوقی، کیفری، ملکی و ثبتی داشته است که با نتیجه مثبت و دلخواه موکل با تکیه بر دانش و تجربه خویش به پایان رسانده است.

  • آدرس: رامسر، فاز اول کمربندی رمک (بلوار امام خمینی)، ساختمان پردیس
  • شماره وکیل :09125707081

6) مجید رسولی

مجید رسولی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی رامسر، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 1692 شده است. وکیل متخصص با چند سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اعسار، امور ثبتی، تملک اپارتمان ها، خانواده، شهرداری که پرونده‌های زیادی در این مدت وکالت خویش به نتیجه مثبت رسانده است که رضایت موکلین را به همراه داشته است. آقای خرمشاهی پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، حقوقی، کیفری، ملکی و ثبتی داشته است که با نتیجه مثبت و دلخواه موکل با تکیه بر دانش و تجربه خویش به پایان رسانده است.

  • آدرس: رامسر، روبروی فروشگاه تعاونی، بیمارستان امام سجاد، ساختمان علی نژاد، طبقه 1
  • شماره وکیل : 09113901993

7) ربابه نحوی

ربابه نحوی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی رامسر، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. وی موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 1539 شده است. خانم نحوی پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، حقوقی، کیفری، ملکی و ثبتی داشته است که با نتیجه مثبت و دلخواه موکل با تکیه بر دانش و تجربه خویش به پایان رسانده است.

  • آدرس: رامسر، میدان امام، بلوار امام، جنب کوچه شمالی 38
  • شماره وکیل : 09113537427

8) محسن بالابندیان

محسن بالابندیان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی رامسر، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. وی موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری درسال 1393 به شماره 25211 شده است. آقای بالابندیان پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، حقوقی، کیفری، ملکی و ثبتی داشته است که با نتیجه مثبت و دلخواه موکل با تکیه بر دانش و تجربه خویش به پایان رسانده است. از نظر ایشان بهترین راه برای بهره مندی از تجربه وکیل،اعتماد به وکیل است.

  • آدرس: رامسر، خیابان مطهری، روبه روی بیمارستان امام سجاد، ساختمان عالی نژاد، طبقه سوم
  • شماره وکیل : 09111933347

9) نسترن احمدنژاد

نسترن احمدنژاد، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. وی موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 175 شده است. خانم احمدنژاد پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، حقوقی، کیفری، ملکی و ثبتی داشته است که با نتیجه مثبت و دلخواه موکل با تکیه بر دانش و تجربه خویش به پایان رسانده است.

  • آدرس: رامسر، میدان امام، ساختمان احمد نژاد، طبقه 2
  • شماره وکیل : 09111926015

10) حسام کاکوئی

حسام کاکوئی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری و قراردادها اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود. آقای کاکوئی موفق به دریافت پروانه وکالت از مرکز وکلای دادگستری به شماره 628 شده است. آقای حسام کاکوئی پرونده‌های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، حقوقی، کیفری، ملکی و ثبتی داشته است که با نتیجه مثبت و دلخواه موکل با تکیه بر دانش و تجربه خویش به پایان رسانده است.

  • آدرس: رامسر، رمک، میدان بسیج، فاز اول کمربندی، ساختممان پردیس، طبقه 1
  • شماره وکیل : 09113920295

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل  رامسر – لیست10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل رامسر یاری کرده باشیم.

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *