4.8/5 - (5 امتیاز)

مشکلات حقوقی باعث نگرانی‌های بسیاری در افراد می‌شود. با افزایش وکلا، طبیعی است مردم وسواس و حساسیت بیشتری درانتخاب وکیل به خرج دهند. وکیل طلاق کرج وکیلی است که توانایی وکالت در تمامی پرونده‌های قضایی را داراست، اما تمرکز خود را بر پرونده‌هایی با موضوع طلاق که زیر مجموعه حقوق خانواده است، معطوف کرده است. طلاق درلغت نامه به معنای پایان زندگی مشترک و از ریشه “طلق” به معنای رهایی و آزاد کردن است. هرچند طلاق یکی از اتفاق‌های بسیار ناگوار در زندگیِ بسیاری از افراد است اما در مواردی که ادامه‌ زندگی مشترک به دلایلی که از نظر قانون نیز موجه شناخته می‌شود ممکن نیست، طلاق صورت گیرد. وکیل طلاق، وظیفه دارد که از ضایع شدن حقوق طرفین در طلاق جلوگیری کند. یک وکیل طلاق با پیگیری مستمر و راهنمایی بهتر موکلش، می‌تواند به سریعتر شدن روال پرونده کمک کند. البته درصورتی که، موکل از کوچکترین جزئیات پرونده آگاهی داشته باشد و هرچیز، به ظاهر بی اهمیت را باید به اطلاع وکیل برساند. زیرا کوچکترین مساله به روند پرونده و افزایش موفقیت در پرونده کمک خواهد کرد.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل طلاق کرج را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【آپدیت 1402】

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل طلاق در کرج چیست؟ مشخصات فردی  10 وکیل کرج، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل طلاق کرج، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

فریبا تیموری - وکیل طلاق کرج
فریبا تیموری – وکیل طلاق کرج

1) فریبا تیموری

فریبا تیموری، وکیل پایه یک دادگستری کرج، فارغ التحصیل در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران و کارشناسی ارشد حقوقی تجارت بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین دارای رتبه 2 در آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری می‌باشد. ایشان عضو استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید بهشتی تهران، نگارنده مقالات حقوقی متعدد و فعال مدنی در حوزه‌ی حقوق زنان است. فریبا تیموری را می‌توان به عنوان بهترین وکیل طلاق کرج معرفی کرد که براساس تخصص و دانش خوب در دعاوی خانواده علی الخصوص انواع طلاق قبول پرونده می‌کند.

وکیل فریبا تیموری، دارای سابقه وکالت درخشان و موفق در انواع دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، امور ملکی و .. بوده و همچنین وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور در کلیه امور را پذیرا می‌باشد. شهروندان کرج، شهرهای حومه کرج و همچنین ساکنین تهران می‌توانند با اطمینان خاطر در  دعاوی خانواده (انواع طلاق، طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، وکیل طلاق توافقی، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، حضانت فرزند، سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک، اجرت المثل ایام زوجیت و کلیه‌ی امور حسبی و قیومیت، ارث و تقسیم ترکه، وصیت و …) به خانم فریبا تیموری اعطای وکالت نمائید.

برای اعطای وکالت به فریبا تیموری، وکیل طلاق کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: کرج، انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکB، طبقه۵، واحد۹
  • شماره وکیل: 09129569170
  • شماره وکیل کرج: 09129569170
  • حضور در دفتر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

سعید رستم‌پور - وکیل طلاق کرج
سعید رستم‌پور – وکیل طلاق کرج

2) سعید رستم‌پور

سعید رستم پور، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز و مشاور حقوقی، با بیش از چندین سال وکالت و تجربیات ارزشمند در ارائه خدمات وکالتی کرج با بهره گیری از دانش و اطلاعات علمی مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب بهترین وکیل در کرج از نظر مردم است. از سوابق حرفه‌ای وکیل رستم‌پور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشاور حقوقی رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز
  2. وکیل نظام مهندسی استان البرز
  3. وکیل تعاونی مسکن کارکنان ثبت احوال کل کشور
  4. مشاوره حقوقی تعاونی مسکن پزشکان استان البرز در سال های 1396
  5. نائب رئیس موسسه حقوقی ویرا وکیل ایرانیان
  6. فعالیت پژوهشی در موسسه حقوقی داتیکان در حوزه مراجع قضایی و نگارش مقاله های علمی در خصوص مراجع غیر قضائی قضاوتی

وکیل سعید رستم‌پور با تکیه بر تعهد کاری بالا جهت احقاق حقوق موکلین محترم کرج در تمامی دعاوی خانواده ( انواع طلاق، حضانت، مهریه، نفقه و سایر امور خانوادگی)؛ همچنین دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری به ایشان اعطای وکالت نمائید. از دیگر خدمات وکالتی ایشان می‌توان به وکالت در اخذ دیه از بیمه و صندوق تامین خسارت‌های بدنی، تصادفات رانندگی و مهاجرت تلاش بسزایی دارند.

برای اعطای وکالت به سعید رستم‌پور، وکیل طلاق کرج، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس:کرج، انتهای خیابان بهشتی، بعداز پل سه راه گوهردشت، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز، بلوکC، طبقه۵، واحد12
  • تلفن تماس وکیل کرج: 09123353475
  • پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت16 الی 20

 

حسین صیاد - وکیل در کرج
حسین صیاد – وکیل در کرج

3) حسین صیاد

حسین صیاد، وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و رتبه یک آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری البرز است. صیاد با تجربه سال‌ها وکالت در زمینه‌های مختلف، دانش خود در زمینه حقوقی را به موکلین اثبات نموده است. ایشان در پرونده‌های مرتبط با امور خانواده فعال بوده و علی‌الخصوص در موضوعات فرزندخواندگی، حقوق کودک و … از متخصصین می‌باشند. شهروندان کرج، استان البرز و تهران می‌توانند جهت امر وکالت به آقای حسین صیاد مراجعه نمایند.

از مدارک تخصصی و گواهی‌های بسیار ارزنده ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
  • رتبه اول آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری کرج
  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق پزشکی و حقوق کودک ایران
  • مشاور حقوقی بانک های سپه و ملی
  • متخصص وکالت در پرونده های خانواده و انواع طلاق
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت های مختلف
  • داراری گواهی نامه های متعدد حقوقی
  • عضو کمیته اجرایی کنگره بین المللی حقوق پزشکی
  • تجربه قبول پرونده‌های متعدد حقوقی به همراه تیم وکلای همکار در ترکیه
  • نویسنده قراردادهای حقوقی

کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول سالهای فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده بهترین وکیل قرار داشته باشد. شما با اولین مشاوره حضوری، از نوع مدیریت پرونده و فن بیان ایشان به شایستگی و حرفه‌ای بودن ایشان در وکالت پی خواهید برد. ضمنا وکیل حسین صیاد از روانشناسی خوبی در مسیر پرونده‌های حقوقی برخوردار است که به انتخاب بهترین راه و کسب نتیجه مطلوب پرونده ها کمک شایانی می‌نماید.

برای مشاوره حضوری با حسین صیاد، وکیل طلاق کرج، می‌توانید از طریق شماره موبایل زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: استان البرز، کرج، جهانشهر، بلوار جمهوری
  • شماره وکیل خانواده در کرج: 09120084438
  • حضور در دفتر فقط با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

 

4) بهرام عباسی

بهرام عباسی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، در مدت 10 سال سابقه وکالتی خویش پرونده‌های بسیاری در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، ملکی و … برعهده گرفته که با تسلط بر قوانین و جزا توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند، ولی عمده پرونده‌های قبول شده توسط وی در مورد دعاوی خانواده به خصوص طلاق است. از جمله خدمات وکالتی آقای عباسی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: کرج، بلوار مطهری، زیر پل روحانی، ساختمان دفتر خدمات قضایی، طبقه 2، واحد 3
  • شماره تماس وکیل: 09128947151

 

5) رقیه بحرکاظمی

رقیه بحر کاظمی، وکیل پایه یک دادگستری و وکیل مشاور حقوقی، ایشان سابقه‌ای بیش از 11 سال سابقه در وکالت دارند و تجارب بسیاری در دعاوی مختلف کسب کرده اند و از این رو می‌توانند موکل خود را به بهترین راه حل‌ها راهنمایی کنند. به عنوان بهترین وکیل طلاق در کرج می‌توان خانم بحرکاظمی را معرفی کرد چون ایشان در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق مهارت خاصی داشته و بیشتر پرونده‌های موکوله به وی را با درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است. تنظیم قرارداد، تنظیم لایحه، تنظیم دادخواست، مشاوره حضوری و غیر حضوری از خدمات وکالتی سرکار خانم بحرکاظمی معرفی کرد. هم چنین ایشان دارای حق الوکاله توافقی می‌باشد.

  • آدرس: کرج، چهارراه طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، جنب خیابان بخشداری، ساختمان سپید، طبقه 2، واحد 8
  • شماره تماس وکیل:  09121675896

 

6) سهراب کلانتری

سهراب کلانتری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است. آقای کلانتری با سابقه 8 ساله وکالتی خویش پرونده‌های بسیاری در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، ملکی و … برعهده گرفته که با تسلط بر قوانین و جزا توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند، ولی عمده پرونده‌های قبول شده توسط وی در مورد دعاوی خانواده به خصوص طلاق است. از جمله خدمات وکالتی آقای کلانتری می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه،لایحه، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. دارای شماره پروانه 1807 می‌باشد که از سوی قوه قضاییه صادر شده است.

  • آدرس: کرج
  • شماره تماس وکیل: 09120578277

 

7) توحید اکبری

توحید اکبری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است. آقای پرونده‌های بسیاری در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، ملکی و … برعهده گرفته که با تسلط بر قوانین و جزا و امانت داری نسبت به اسرارو بیانی رسا وشیوا توانسته آن پرونده را به نتیجه دلخواه موکل برساند، ولی عمده پرونده‌های قبول شده توسط وی در مورد دعاوی خانواده به خصوص طلاق است. از جمله خدمات وکالتی آقای اکبری می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه،لایحه، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد. دارای شماره پروانه 22697 می‌باشد که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • آدرس: کرج
  • شماره تماس وکیل: 09120495925

 

8) سمانه حیاتی

سمانه حیاتی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق است. خانم حیاتی  در مدت 12 ساله وکالتی خویش پرونده‌های بسیاری در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، ملکی و … برعهده گرفته که با تسلط بر قوانین و جزا و امانت داری نسبت به اسرارو بیانی رسا وشیوا توانسته آن پرونده را به نتیجه دلخواه موکل برساند، ولی عمده پرونده‌های قبول شده توسط وی در مورد دعاوی خانواده به خصوص طلاق است بنابراین تخصص خانم حیاتی در مورد طلاق است. از جمله خدمات وکالتی خانم حیاتی می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه،لایحه، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: کرج، خیابان مطهری، ساختمان تکسا
  • شماره تماس وکیل: 09124661979

 

9) داوود روحی مهار

داوود روحی مهار، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد است. در مدت چندین سال وکالتی خویش پرونده‌های بسیاری در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده(طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند،…)، ملکی( دعاوی تخلیه اماکن عمومی، فسخ قرارداد، خیانت در امانت، …) و … برعهده گرفته که با تکیه بر اطلاعات و تسلط خویش به قوانین توانسته آن پرونده را به نتیجه دلخواه موکل برساند، ولی عمده پرونده‌های قبول شده توسط وی در مورد دعاوی خانواده به خصوص طلاق است بنابراین تخصص آقای روحی در مورد طلاق است. از جمله خدمات وکالتی روحی مهارمی‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه،لایحه، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: کرج، آزادگان، پل آزادگان، برج ميلاد، طبقه ٧، واحد ٧/١
  • شماره تماس وکیل: 09126210339

 

10) ندا خوانین زاده

ندا خوانین زاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد است. خانم خوانین زاده در مدت چندین سال وکالتی خویش پرونده‌های بسیاری در تمامی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده(طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند،…)، ملکی( دعاوی تخلیه اماکن عمومی، فسخ قرارداد، خیانت در امانت، …) و … برعهده گرفته که با تسلط بر قوانین و امانت داری نسبت به اسرارو بیانی رسا توانسته آن پرونده را به نتیجه دلخواه موکل برساند، ولی عمده پرونده‌های قبول شده توسط وی در مورد دعاوی خانواده به خصوص طلاق است بنابراین تخصص خانم خوانین زاده در مورد طلاق است. از جمله خدمات وکالتی خانم خوانین زاده می‌توان به اخذ پرونده، قرارداد، تنظیم شکواییه،لایحه، مشاوره حضوری اشاره کرد که مشاوره وی با تعیین وقت قبلی و هزینه می‌باشد.

  • آدرس: کرج، ضلع جنوب غربی چهاراه طالقانی، جنب داروخانه دکتر صفوی زاده، مجتمع میترا، طبقه 2، واحد 4
  • شماره تماس وکیل: 09123627495

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل طلاق کرج– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل طلاق کرج یاری کرده باشیم.

وکیل پایتختمشاهده نوشته ها

Avatar for وکیل پایتخت

وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند و آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *