4.7/5 - (13 امتیاز)

در طلاق توافقی به کمک وکیل شیراز، زوجین باید درباره مقدار نفقه، مهریه، حضانت و نگهداری فرزند یا فرزندان، اجرت المثل ایام زناشویی و به طور کلی تمام حقوق مالی و غیر مالی به توافق رسیده و این توافق نامه را به وکیل ارائه دهند تا وکیل برحسب توافقات انجام شده برای صدور حکم طلاق توافقی اقدام نماید. در این مقاله ما درباره بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز و همچنین تاثیر داشتن وکیل طلاق توافقی به گفتگو می‌پردازیم. ساده‌ترین و آسان‌ترین نوع طلاق، طلاق توافقی بوده که در اصل به معنی توافق بین زن و مرد برای جدایی و عدم تمایل به ادامه زندگی است. بعد از توافق، زوجین با حضور مشترک در دادگاه‌های خانواده درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش به منظور اجرایی شدن صیغه طلاق را می‌نمایند. طلاق توافقی قابل رجوع است، یعنی اینکه زوج می‌تواند بعد از طلاق توافقی اگر زوجه هم مایل باشد زندگی با همسر خود را درخواست کند با این وجود ممکن است طلاق توافقی گاهی به سادگی انجام نشود و نیاز به وجود وکیل باشد و ما در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین وکلای طلاق توافقی در شیراز می‌پردازیم.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی،
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت و سختی کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %96 موفقیت پرونده‌ها

✔️بهترین وکیل طلاق توافقی شیراز را با لیست10تایی بشناسید⚖️【آپدیت1402】

در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل طلاق توافقی برتر در شیراز، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل طلاق توافقی متخصص و مجرب شیراز رفع شود. در ادامه اسامی 10 وکیل طلاق توافقی شیراز در زیر آمده است.

 

1) افسانه راستی

افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34260، عضو کانون وکلای استان فارس، با سابقه وکالت 12 ساله، یکی از کارکشته ترین وکلا در زمینه طلاق توافقی می‌باشد. دعاوی امور خانواده، یکی از مهمترین امور مراجعه به محاکم قضایی است و این دعاوی بیشتر بین زوجین مطرح می شود. از جمله دعاوی خانواده می توان به انواع طلاق‌ها ( طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زوجه، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکنه)، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، اجرت المثل و … اشاره کرد. خانم راستی با توجه به سابقه وکالتشان، همچنین موفقیت و تخصص ایشان در زمینه دعاوی خانواده بخصوص طلاق توافقی، یکی از متبحرترین وکلای طلاق توافقی در شیراز می‌باشد. زوجینی که در صدد جدایی هستند برای جلوگیری از بروز اختلافات و مشکلات بیشتر، تسهیل در روند پرونده و رسیدن هر یک از طرفین به حق و حقوق قانونی خود، بهتر است از تجربه یک وکیل طلاق توافقی بهره ببرند. چه کسی بهتر از خانم وکیل افسانه راستی، که با بیش از 10 سال سابقه، بدون شک یکی از بهترین وکیل های شیراز می باشد.

برای اعطای وکالت به افسانه راستی، وکیل طلاق توافقی شیراز، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، چهارراه ملاصدرا، کوچه 24 قصرالدشت، طبقه دوم بانک پاسارگارد، واحد 5
  • شماره تماس: 09173083407
  •  ساعت کاری: روزهای زوج ساعت 16 تا 19:30

 

2) رقیه صبری

رقیه صبری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 8 سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای صبری می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.

ایشان در زمینه‌های امور خانواده (پذیرش پرونده‌های خانوادگی اعم از (طلاق از طرف زوج، طلاق توافقی، طلاق از طرف زوجه، طلاق غیابی، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، اجرت‌المثل و …)، امور تجاری و در کل می‌توان گفت در تمام حوزه‌های حقوقی قبول پرونده می‌کنند. رقیه صبری را می‌توان به عنوان یک وکیل طلاق توافقی متخصص و متبحر شیراز معرفی کرد که براساس تخصص و تجربه 11ساله وی در تمام امور حقوقی و آگاهی نسبت به قوانین به روز، می‌توان با خیال راحت و اطمینان از کار ایشان در تمامی دعاوی به وی اعطای وکالت نمود.

برای اعطای وکالت به صبری، یکی از وکیل‌های خوب شیراز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان شهیدجمالی

 

3) آیدا شکوه مسقانی

آیدا شکوه مسقانی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، عضو وکلای قوه قضائیه، دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی، با مهارت و سابقه درخشان در امر وکالت توانسته جز وکلای خوب شیراز باشد. وکیل آیدا شکوه مسقانی با ارائه راه حل مناسب به مراجعه‌کنندگان و دادن مشاوره و راهکار مطابق با قوانین، آنها را در مسیر پرونده همراهی می‌کند. از سوابق حرفه‌ای خانم شکوه می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی، وکیل موسسه‌های حقوقی معتبر در شیراز  اشاره کرد

حوزه فعالیت وکیل آیدا شکوه در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده عبارتست از:

  1. پرونده‌های حقوقی من الجمله: ( اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، چک، سفته، خلع ید، تصرف عدوانی، اجرت‌المثل ایام تصرف، اعتراض ثالث، تخلیه و اجور معوقه، حق کسب و پیشه، سرقفلی، الزام به انجام ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  2. پرونده‌های کیفری با موضوعات (سرقت، موادمخدر، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، تهدید و توهین، ضرب و جرح،  خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر، تصادفات، تعزیرات و..)
  3. پرونده‌های خانواده از جمله: (انواع طلاق، طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج، طلاق توافقی، مطالبه و به اجرا گذاشتن مهریه ،ترک انفاق، مطالبه و به اجرا گذاشتن مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، حضانت فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

برای اعطای وکالت به آیدا شکوه مساقی،وکیل خوب در شیراز، می‌توانید با شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران
  • شماره تماس وکیل شیراز: 09178161162
  • حضور در دفتر باهماهنگی و وقت قبلی

4) مهدی سمیعی

مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 19 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی (خلع ید، الزام به انتقال سند، سرقفلی، مطالبه وجه چک، سفته، اثبات مالکیت و … )؛ دعاوی کیفری (کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، زنا به عنف، مواد مخدر و …)؛ دعاوی خانواده (انواع طلاق، طلاق از طرف زوج، طلاق از طرف زوجه، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، اجرت المثل،مطالبه نفقه،..) قبول وکالت می‌نماید.

برای اعطای وکالت به مهدی سمیعی، وکیل‌حرفه‌ای شیراز، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، فلکه شهرداری، خیابان پیروزی، پاساژ پیروزی، طبقه 1، واحد 51
  • شماره تماس: 09173049403

 

5) نگین پورغلام

نگین پورغلام، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، عضو  کانون وکلای دادگستری استان فارس و دارای رتبه عالی آزمون ورودی کانون وکلای شیراز در سال ۸۹ با  12 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد. وجه تمایز وکیل بهاری وظیفه شناسی، انسان دوستی، دلسوزی در کنار مهارت و تجربه ایشان است. از ابتدا تا انتهای هر پرونده همانند یک دوست و راهنما در کنار موکل می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های بارز ایشان اینست که از ابتدا مسیر پرونده را به موکل نشان می‌دهد و در صورتی که پیگیری پرونده نتیجه‌ای برای شخص نداشته باشد به مراجعه کننده اعلام و از قبول پرونده امتناع می‌کنند. این وکیل باسابقه در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده (علی الخصوص پرونده های انواع طلاق) قبول وکالت می‌نمایند.

برای اعطای وکالت به نگین پورغلام، یکی از وکلای باسابقه، می‌توانید از طریق شماره‌ زیر با ایشان در ارتباط باشید:

  • آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، جنب کانون وکلا

 

6) کاظم شایسته

کاظم شایسته، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای پروانه وکالت صادره از کانون وکلای دادگستری فارس به شماره 3128، که عمده پرونده‌‌های وی در مدت وکالتش مربوط به دعاوی خانوادگی مثل درخواست طلاق از سوی مرد، طلاق، دریافت نفقه، دریافت مهریه، استرداد جهیزیه، طلاق توافقی و غیره بوده که به دلیل فعالیت ایشان در زمینه دعاوی خانوادگی می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای طلاق توافقی در شیراز معرفی کرد.

  • آدرس: شیراز، فلکه گاز، نبش کوچه ۱۵ دفتر وکالت کاظم شایسته

 

7) احمدرضا کی‌پور

احمدرضا کی‌پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز،  کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی همچنین انجام تخصصی امور قراردادها و شرکت‌ها با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری می‌باشد. ایشان پرونده‌های موفق زیادی در زمینه دعاوی خانوادگی داشته که مهم‌ترین پرونده‌های خانوادگی وی مربوط به طلاق توافقی، استرداد جهیزیه و غیره می‌باشد. کی‌پور وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با سالها تجربه وکالت، مشکل مراجعین را کامل بررسی کرده و در صورتی که به هیچ وجه انجام وکالت و پیروزی در پرونده وجود نداشته باشد از پذیرفتن پرونده صرف نظر نموده و از اتلاف وقت و هزینه مراجعین پیشگیری می‌کند، و حتی در صورتی که به هر دلیلی پرونده در مسیر با شکست مواجه شد کل هزینه پرداختی به موکل برگشت داده می‌شود.

  • آدرس: شیراز، خیابان نمازی، خیابان فرهنگ، روبروی پارکینگ فرهنگ، بیمه نوین

 

وکیل طلاق توافقی در شیراز

وکالت در لغت به معنای اعتمادکردن و واگذار کردن است. وکالت یک شغل آزاد محسوب می‌شود اما یک تفاوت مهم با دیگر مشاغل آزاد دارد و آن شان و جایگاه این شغل در جامعه است و این جایگاه به دلیل مسوولیت بالایی است که وکیل در شغل وکالت دارد. یک وکیل خوب در صورتی می‌توان گفت کارش را به نحو احسنت انجام داده که مساله موکل را مساله خودش بحساب بیاورد و در حدی که برای کار خود دغدغه دارد برای کار وکیل نیز داشته باشد. در این مقاله به معرفی چند تن از وکیل طلاق در شیراز معرفی می‌کنیم.

 

شرایط طلاق توافقی در شیراز

برای طی مراحل طلاق توافقی در شیراز و موفقیت در این پروسه مانند دیگر پروندهای قضایی این پرونده نیز باید مراحلی را طی کند. اصل اساسی طلاق توافقی، توافق بین طرفین بر سر مسائل مالی و غیر مالی است که بعد از توافق اقدام به طلاق می‌کنند. معنی لغوی طلاق، رهایی و آزادشدن می‌باشد. طلاق امری رایج از گذشته تا به امروز بوده و وسیله ای برای جدایی زوجینی که تفاهم و تمایلی برای ادامه زندگی ندارند در واقع پایان زندگی مشترک و زناشویی زوجین می‌باشد.

برای شروع طلاق توافقی در شیراز، باید وقت مشاوره تعیین شود که برای این تعیین وقت، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و بعد از ثبت نام ساعت، زمان و مرکز مشاوره تعیین و به زوجین اطلاع داده می‌شود. بعد از دریافت پیامک زمان جلسات مشاوره، باید زوجین در موید تایید شده در مرکز مشاوره حضور به عمل آورند. مدت جلسات مشاوره بین 45 روزالی 2 ماه و 5 جلسه می‌باشد. پس از اتمام این جلسات، مرکز مشاوره بررسی‌های لازم را در مورد به تفاهم رسیدن یا نرسیدن انجام داده و اگر زوجین همچنان اصرار به طلاق داشتند و از تصمیم خود برای طلاق بازنگشتند اقدام به صدور گواهی عدم امکان سازش بین زوجین می‌کند و این گواهی از طریق اتوماسیون به یکی از دفاتر خدمات قضایی شیراز و یا به وکیل زوجین ارائه می‌شود.

بعد از طی مراحل مشاوره و دریافت گواهی عدم امکان سازش، باید دادخواستی برای طلاق توافقی تنظیم کرده و همراه گواهی عدم امکان سازش که از مرکز مشاوره دریافت کرده‌اند به نزدیکترین دفتر خدمات قضایی مراجعه و ارائه دهند و دفتر قضایی این دادخواست را به دادگاه صالح خانواده در شیراز ارائه میدهد. نکته مهم در تنظیم دادخواست این است که این دادخواست باید توسط کسی که مهارت لازم را دارد یعنی توسط وکیل طلاق توافقی نوشته و تنظیم ‌شود.

مرحله بعد از تنظیم دادخواست طلاق توافقی در شیراز، معلوم کردن باکره بودن یا نبودن و باردار بودن یا باردار نبودن زوجه می‌باشد که به دستور قاضی پرونده و با مراجعه به پزشکی قانونی مشخص می‌شود. زوجه با مراجعه به پزشکی قانونی شیراز، گواهی سلامت را دریافت و این گواهی را به دادگاه ارائه می‌دهد. با تکمیل پرونده، قاضی اقدام به صدور حکم عدم امکان سازش بین زوجین می‌کند که نشان دهنده عدم انصراف زوجین از طلاق توافقی است البته ناگفته نماند که دادگاه به این راحتی حکم طلاق را صادر نمی‌کند بلکه زوجین باید ادله ودلایل لازم را برای طلاق توافقی به دادگاه ارائه دهند.

مدت اعتبار گواهی عدم سازش که از سوی دادگاه صادر می‌شود از تاریخ صدور به مدت سه ماه می‌باشد که در این مدت باید زوجین اقدام به طلاق نمایند و صیغه طلاق خواهده شود در غیر این صورت حکم صادر شده بعد از سه ماه باطل می‌شود و باید تمامی مراحل را دوباره طی نمایند.

 

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی در شیراز

  • زوجین اصل سند ازدواج را باید تحویل دهند اگر اصل سند نبود می‌توان کپی آن را از دفترخانه ثبت ازدواج دریافت وبه وکیل ارائه دهند.
  • اصل شناسنامه زن و مرد و یا کپی آن تحویل وکیل داده شود.
  • اصل کارت ملی طرفین مورد نیاز است.
  • توافق نامه بین زوجین که بر اساس آن توافقات انجام شده بین زوجین را تایید می‌کند
  • در صورت داشتن وکیل، وکالتنامه وکیل طلاق توافقی
  • گواهی کتبی مرکز مشاوره درباره عدم امکان سازش
  • گواهی عدم امکان سازش از سوی دادگاه

 

تاثیر داشتن وکیل طلاق توافقی در شیراز

زوجین موقعی که دچار مشکی می‌شوند و قصد و تصمیم طلاق می‌گیرند نیاز به وکیل پایه یک دادگستری پیدا می‌کنند. در میان وکلای دادگستری، وکیل طلاق توافقی بیشترین مراجعه کنندگان را دارد. وکیل طلاق توافقی در شیراز وظیفه دادن مشاوره به زوجین را قبل از هر اقدامی دارد و باید زوجین را با مراحل طلاق توافقی آشنا کند.

داشتن وکیل در طلاق توافقی داراری مزایایی است که در زیر به برخی اشاره می‌کنیم:

  • جدایی در کم‌ترین زمان ممکن با حضور وکیل
  • باتوجه به درگیری‌های معمولی نیازی به حضور داشتن زن و شوهر در دادگاه نیست و وکیل طلاق توافقی همگی مراحل را پی‌گیری خواهند کرد.
  • درصورتی که زوجین دارای وکیل باشند و قانون نیز اجازه بدهد البته در شرایط خاص، وکیل می‌تواند به جای زوجین در جلسات مشاوره شرکت کند.
  • توافقات زن و شوهر از سوی وکیل ثبت و صورت‌‎جلسه قانونی خواهد شد و برپایه‌ی همان توافقات وکیل، دادخواست تنظیم و به دادگاه ارائه کرده و براساس آن حکم جاری می‌شود.
  • در ضمن اجرای صیغه طلاق نیز بدون حضور زوجین و با حضور وکیل ممکن می‌باشد.

 

حضور بهترین وکیل در طلاق توافقی در شیراز، باعث سرعت بخشیدن به پرونده طلاق شده چونکه زوجین منتظر تعیین تکلیف تاهل خود هستند وکیل طلاق توافقی با به کار بردن مراحل گفته شده بدون حضور زوجین سرعت به نتیجه رسیدن پرونده را بالا برده و در کوتاه‌ترین و کمترین زمان ممکن مراحل را پشت سر گذاشته و پرونده طلاق به نتیجه می‌رسد.

 

 

یلدا مرادخانیمشاهده نوشته ها

Avatar for یلدا مرادخانی

من نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. حدود 3 سالی است که در کار تولید محتوا برای وکالت هستم و کار من تولید محتوا یونیک و در عین حال موثر برای سایت وکیل پایتخت است. اگر در مقاله های من پاسخ سوالتان را گرفته اید لطفا نظرتان را درباره اش در قسمت دیدگاه بیان کنید یا اگر سوالی دارید از ما بپرسید.!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *